Topic-icon De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish

More
8 years 10 months ago #2367 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Vordert dat bootje een Beetje Sea?
heb je weer nieuwe fotootjes ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #2369 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
De onderkant is bijna klaar J. Nog 1 laag verf en een laagje anti-aanslag erop en dan kan hij omgedraaid worden voor de binnenafwerking.

Foto's heb ik nu niet. Je zou alleen een witte vlek zien, zo fel is dat wit :laugh:

Maar hij is mooi dicht en zal niet meer zinken :PP

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2450 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Zoals ik al in een andere thread aangaf, ga ik de komende tijd eerst mijn woning eens goed onderhanden nemen. Dit betekent dat het nog een maandje of twee zal duren voordat ik weer echt met traden bezig ga.

Over mijn laatste trade-periode was ik niet tevreden. Teveel ad hoc beslissingen en teveel onrust in de kop. Ik wil gewoon eerst alles goed draaiende hebben.

Overigens is dit een onderdeel van mijn 'met pensioen' gaan. Ik wil namelijk straks alles op orde hebben en dan lekker kunnen genieten van een luie zomer :silly:

Dus als jullie (nog) een tijdje niet zoveel van me horen: aill bie bak! B)

More
8 years 9 months ago #2451 by Jonkie76
Geniet ervan Zee! Rust is belangrijk.. traden komt vanzelf wel weer..

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2500 by Seasalt-McFish
Zo, de kogel is door de kerk!

Toen ik me hier aanmeldde, kreeg ik de vraag om eens wat columns te schrijven of wat van mijn schrijvelarijen te laten zien. Ook op het pokerforum werd me dat vaker gevraagd en dus heb ik uiteindelijk besloten om een eigen blog te beginnen. Dit omdat ik anders veel teveel verdeeld wordt tussen diverse sites en dan het overzicht kwijtraak.

Daarin komen stukjes te staan over de meest uiteenlopende onderwerpen, waaronder uiteraard ook mijn forex- en pokeravonturen en ja, ik ga ook over forexinfo schrijven ;)

Het is natuurlijk maar afwachten of er ook maar iemand het gaat lezen en zal zeker in het begin niet zo'n vaart lopen, maar voor de liefhebbers is hier de link: overleven-volgens-zeezout.blogspot.com/2011/03/zeezout-gaat-bloggen.html

In het begin zal ik een balans moeten zien te vinden tussen verschillende aspecten van het overleven, maar ik hoop dat het een geliefde tussenstap gaat worden voor wie gewoon eens een artikeltje of column wil lezen.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2501 by Seasalt-McFish
Zo, de kogel is door de kerk!

Toen ik me hier aanmeldde, kreeg ik de vraag om eens wat columns te schrijven of wat van mijn schrijvelarijen te laten zien. Ook op het pokerforum werd me dat vaker gevraagd en dus heb ik uiteindelijk besloten om een eigen blog te beginnen. Dit omdat ik anders veel teveel verdeeld wordt tussen diverse sites en dan het overzicht kwijtraak.

Daarin komen stukjes te staan over de meest uiteenlopende onderwerpen, waaronder uiteraard ook mijn forex- en pokeravonturen en ja, ik ga ook over forexinfo schrijven ;)

Het is natuurlijk maar afwachten of er ook maar iemand het gaat lezen en zal zeker in het begin niet zo'n vaart lopen, maar voor de liefhebbers is hier de link: overleven-volgens-zeezout.blogspot.com/2011/03/zeezout-gaat-bloggen.html

In het begin zal ik een balans moeten zien te vinden tussen verschillende aspecten van het overleven, maar ik hoop dat het een geliefde tussenstap gaat worden voor wie gewoon eens een artikeltje of column wil lezen.

More
8 years 9 months ago #2505 by Jonkie76
2 keer gepost, dus dan moet het wel een heel belangrijk bericht zijn. :)

Ziet er goed uit Zee, heerlijk rustige kleuren gebruikt..
Durf niet te zeggen of ik en steady lezer van je blog wordt, maar zo nu en dan zal ik zeker even een blik werpen op je schrijfkunde.. leuk man!
Als er iets nieuws staat meld je dat dan hier?

Succes in ieder geval!

groet J.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2508 by Seasalt-McFish
:D:D:D

Geen idee hoe hij er twee keer in is gekomen, maar ach, maakt wel indruk dus :P

Ik hou je op de hoogte ;)

More
8 years 9 months ago #2513 by Jelle
Hartstikke leuk Sea, ben zeer benieuwd!

Zou overigens handig zijn als je een kleine teaser zou plaatsen in je blog op Fi als je weer een nieuwe post hebt (paar regels), met een linkje naar de post. Dat maakt het makkelijk om te volgen.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2520 by Seasalt-McFish
Gaat helemaal goed komen.

Ik ga niet elke dag een nieuw bericht schrijven (dat lijkt me wat teveel), maar wil per week 1 tot 2 berichten gaan schrijven.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2549 by Seasalt-McFish
TEASE!!!!!!!!!!!!!

Zo, een eerste blogbericht over mijn forexgebeuren. Het is nog maar een aanzet, maar je moet tenslotte ergens beginnen :P

overleven-volgens-zeezout.blogspot.com/2011/04/passie-forex-het-alternatief.html

B)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2606 by Seasalt-McFish
Zo, goedemorgen allemaal!

Na een drukke week van veel dozen en kisten sjouwen en uitzoekwerk (wat kan een mens ene hoop rotzooi verzamelen :laugh: ) gaan we nu maar eens een drukke week tegemoet van veel dozen en kisten sjouwen en uitzoekwerk...

En natuurlijk straks nog even laagje verf op de boot kliederen, tenzij het te hard gaat waaien. Gisteren kon ik alleen schuren en een klein plekje wegwerken, waar de verf niet goed op zat.

Ondertussen ben ik overgegaan naar MT4 van FY. Deze week ga ik daar wat meer thuis in proberen te worden en dan zoeken naar mogelijkheden.

Succes allemaal deze week!

Oja, er staat weer een blogpost
:silly:

More
8 years 9 months ago #2607 by Jonkie76
Naar MT4 overstappen, was dat easy ?

succes met schilderen trouwens, het weer ziet er vandaag okidoki uit inderdad..

gr.

J.

More
8 years 9 months ago #2608 by Jonkie76
Ohw, ik ben ondertussen ook weer bij met het lezen van je blog ;-) Geeft een goed beeld van je hele doen en laten weer.. ga hier mee door zou ik zeggen. Erg leuk om te volgen... moet je er dan niet 30 op een dag schrijven, anders houd ik het niet bij , haha :laugh:

laters!

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2613 by Seasalt-McFish
Thnx :lol:

Die overstap was niet zo'n probleem, alleen is het even wennen weer. Had al wel proefaccount op MT4 gehad, dus helemaal vreemd is het niet.

Wel relaxt is dat ik nu weer met centen (!) trade i.p.v. dollars. Pas als ik helemaal gewend ben aan het platform ga ik weer wat hoger traden.

Nu klik ik nog wel eens verkeerd en zolang dat gebeurt doe ik rustig aan.

Ik vind het wel relaxt dat ik nu die Phoenix-indicatoren kan gebruiken, maar moet nog even wat afstemmingen doen. Zo ben ik er nog niet achter welk tijdstip de dagcandle afsluit, maar dat komt vooral omdat ik nog erg druk in huis ben.

Heb wel mijn eerste paar euro's verdient ondertussen B)

En nee, ik ga er geen 30 op een dag schrijven :laugh:
Ik heb geen haast en geen druk, maar vind het gewoon leuk om te doen.

More
8 years 9 months ago #2615 by Jonkie76
Gozer, hoe heb jij je huidige account omgezet naar MT4? Kan er niet iets over vinden eigenlijk..op forexyard.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago #2618 by Seasalt-McFish
Als het goed is heb je een tijdje terug daar een mail van gehad

Ik zal morgen even voor je zoeken ;)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 9 months ago - 8 years 9 months ago #2659 by Seasalt-McFish
Argh... helemaal vergeten Jonkie, sorry :blush:

Heb je ff een mail gestuurd.

Ik zit nog midden in de grote opruiming. Het gaat wel lekker en de meeste troep is voorgesorteerd :)

Nu volgt het verwerken (inscannen van administratie, foto's, opnemen van cassettes en video's enz. wat een heel tijdrovende klus gaat worden. Uiteindelijk gaat het echter veel prettiger wonen, dus ik heb het ervoor over :)

Ondertussen heb ik trouwens een nieuwe blog-entry gemaakt over het verwerken van teleurstellingen: overleven-volgens-zeezout.blogspot.com/2011/04/verleden-verwerking-van.html Enjoy! B)

Heb ondertussen wel wat stapjes op FY MT4 gedaan. Kostte met wat tientjes, maar dan vooral door gebrek aan serieus zijn :P Toch nog maar even wachten tot ik klaar ben met die opruiming denk ik :silly:

More
8 years 9 months ago #2660 by Jonkie76
Ik heb je email voorbij zien komen, denk dat ik idd maar contact opnem met die Jascha..komt vast goed.

Ga straks ff je blog lezen.. veel succes met het echte werk ;-)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 8 months ago #2801 by Seasalt-McFish
Pfieuw wat gaat die tijd toch snel...

De laatste werken ben ik erg druk geweest met het grote opruimproject. Dat loopt lekker en we zijn nu toe aan de herinrichting.

Van traden komt momenteel even erg weinig. Natuurlijk was die 600 pips daling net een trade die ik wél had lopen (uiteraard in de verkeerde richting) dus dat kostte me zo'n 60 euro :S

Gelukkig had ik net daarvoor nog 15 gewonnen, maar toch....

Vandaag ook maar weer eens wat geprobeerd en na eerst een flinke dip in de koers toch 9 euro positief weten af te sluiten.

Ik merk wel dat ik echt beter kan wachten tot mijn werk hier klaar is, want mijn trades zijn momenteel gewoon nattevingerwerk :PP

Tot eind mei ben ik in elk geval nog zoet, dus jullie horen wel weer van me :)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.590 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl