Topic-icon De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago - 9 years 2 months ago #2839 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Even een korte update....

Lig momenteel ziek in bed, dus kan ik ff wat schrijven op de laptop.

Op een of andere manier kom ik op de PC niet meer ingelogd. Ik denk dat er wat cookies zijn opgepeuzeld door muizen of zo...

Qua traden doe ik nog steeds easy going. Heb wel een deel van die verloren 60 euro weten terug te pakken met wat sprokkeltrades, maar het echtere werk gaat over enkele weken weer beginnen.

Eerst even uitrusten en opknappen lijkt me :side:

Oja, er is weer een nieuwe blog-entry... Leven: vernietiging en herstel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 2 months ago #2843 by Jonkie76
Hey Zee, das spijtig man.. knap maar gauw weer op zou ik zeggen.

Hoe gaat het thuis? Heb je de boel weer beetje op de rit?
Alles aan kant, vrouw en kids weer happy, dat ze hun spullekes weer terug kunnen vinden :laugh: ...

Doe maar rustig aan, we zien je vast wel weer gauw op het toneel terug !

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2844 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Dank je B)

Verder gaat ie wel goed hoor. In mijn blog kun je details lezen over het ruimwerk :silly:

Over twee weken is alles weer op orde. We zijn flink opgeschoten en best tevreden.

De laatste week nemen we meer tijd om nog even wat te genieten van het strand, de geep en hopelijk al makreel, en lui luieren.

Ondertussen ben ik maar eens wat serieuzer gaan lezen over forex en pokeren, dus genog activiteit nog :PP

More
9 years 2 months ago #2846 by Jonkie76
Haha, stupid me..eerst blog lezen dan pas vragen stellen ..hehe :laugh:

Mooi man dat je zo lekker aan het opruimen bent..
Dat bewarderige heb ik gelukkig niet, waarschijnlijk ook beetjemet mijn eigen ik te maken, want zoals je het zelf al benoemd, hoe meer je bewaard, des te meer het een als een last kan worden beschouwd.

Dus super dat je dat doet..toppie.. als alles achter de rug is kom ik nog wel een keertje die kant op om het resultaat te bekijken..(als de situatie het natuurlijk toelaat..)

dus succes verder met die laatste opruimweek, en geniet van de aallerlaatste week warin je lekker kan nagenieten van al dat werk wat je verricht hebt, en geniet van het resultaat daarvan.

groet aan je vrouw en kids!

More
9 years 2 months ago #2848 by Jelle
Ik heb dat bewaarderige juist wel, dus vond het echt shocking om te lezen hoe je al die Dia's in het bad gooide, met chloorwater erover heen. Auch! :)

Wel dapper. Zo te lezen ga je in ieder geval grondig te werk met de grote schoonmaak. Heb echt het idee dat je aan het rebooten bent en binnenkort better than ever opnieuw operationeel wordt. Seasalt 2.0!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2849 by Seasalt-McFish
Yep, wordt complete reboot zo.

Ik vond het ook best moeilijk om die dingen te vernietigen, maar ben vast van plan om de zaken nu anders aan te pakken.

Nu ik een paar dagen in bed lig kan ik mooi de strategie nog eens doornemen en vids kijken. Heb alweer een hoop bijgeleerd en ga straks voorlopig weer volgens Phoenix traden.

Heb ook al een derde van Trading in the Zone gelezen. Best interessante kijk, al is het soms wat langdradig geschreven. Lijkt toch wel een aanrader en is ook nog eens nuttig voor het pokerspel.

More
9 years 2 months ago #2851 by Jonkie76
Ga je phoenixen Zee, wellich dat we dan wat setups met elkaar kunnen delen..
Lijkt me erg leuk oms wat meer te gaan samenwerken..

groet,

J.

ps. Heb je Gonnie of Paul de laatste tijd nog gesproken?

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2859 by Seasalt-McFish
Lijkt me strak plan Jonkie.

Moet alleen wel weer op een of andere manier forexinfo weer op mijn PC draaiende te zien krijgen, want nu kan ik jullie niet goed bestoken met mijn meligheid en serieus gewauwel, laat staan serieuze setups...

More
9 years 2 months ago #2863 by Jonkie76
Heb je onlangs updates gedaan van internet explorer? Of log je ook wel eens in vanaf andere plekken met firefox of andere brwosers..

Ik heb er zelf ook ontzettend problemen mee.
Ik kan op me werk bijvoorbeeld met Windows 7 en IE8 netjes inloggen en inlognaam en password onthouden. Thuis heb ik ook windows 7 en IE8, werkt het niet.. zowel op laptop als pc.En waarom ? joost mag het weten..erg vaag..

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2867 by Seasalt-McFish
Ik werk alleen met firefox, maar de problemen ontstonden volgens mij bij een updat van W7.

Op mijn Vista-lappie werkt hij wel gewoon namelijk.

More
9 years 2 months ago #2877 by Jelle
Is lastpass.com niks? Dat onthoudt je passwords, hoef je de browser niets meer te laten onthouden...

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2886 by Seasalt-McFish
Passwords onthouden is niet mijn probleem. Ken ze alle pakweg 50 B)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2907 by Seasalt-McFish
Via het alomprezen makreel tradingsystem heb ik ondertussen weer wat bij elkaar weten te sprokkelen na die klap van 60 euro.

Nog 24 euro onder par, zogezegd...

Ondertussen is ons huis bijna klaar. Alleen nog wat lampen ophangen, kapstok verplaatsen en wat andere kleine klusjes en dan is deze fase van het project afgerond.

Toe bie kontinjoet....

More
9 years 2 months ago #2914 by Jelle
Ehmmm, I need a judge's ruling on this: Het "Makreel tradingsysteem" ? :)

More
9 years 2 months ago #2915 by Jonkie76
Sea, ik heb je een mail gestuurd (gmail account) aangaande phoenix team-up B)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2916 by Seasalt-McFish
Makreel zwemt in scholen, geld ook....

Makreel bijt in elk glinsterend stukje, dus via het M-systeem :PP bijt je ook in elk setupje :laugh:

Toch weer 2 euro erbij met zo'n snackje.

Ik zal ff kijken J, nog geen mail gecheckt.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2929 by Seasalt-McFish
Zo, de grote schoonmaak zit erop! Eindelijk weer eens gelegenheid om andere dingen te gaan doen :)

Eerst maar eens druk zijn met een paar dagen niets doen en dan zien we weer verder. Wordt tijd dat ik weer eens serieus ga traden, lijkt me :PP

Oja, er is weer een nieuwe blog-entry: Leven - Opnieuw beginnen

More
9 years 2 months ago #2935 by Jonkie76
Ik heb je blog gelezen Zee, goed geschreven verhaal, en ik hoop dat ik voor mijzelf die keus nu ook kan maken en volhouden..

Kom in de vakantie straks wel weer eens buurten.. (en anders wellicht een keer eerder als Jelle een keer in NL is om een biertje te drinken.)

groet,

J.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 2 months ago #2943 by Seasalt-McFish
Thanks Jonkie :)

Lijkt me leuk!

More
9 years 2 months ago #2954 by Jelle
Ik vond het ook een erg mooie blog post Seasalt. Inspirerend, maar ook heel open en relax. Kan merken dat je zelf ook erg blij bent om je leven anders in te delen, dat het voelt alsof de schellen je van de ogen zijn gevallen (of in ieder geval dat je klaar bent voor een volgende fase) en je met heel veel zin een andere blik werpt op jezelf en de dingen om je heen.

Ik hoop dat je erover blijft schrijven, want het leest heel prettig.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.310 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl