Topic-icon De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish

More
9 years 1 week ago #3350 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
GG !

(ik neem aan dat je weet wat die afkorting betekent.....)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago #3351 by Jonkie76
Dat is niet veel, en dan 27 dollar voor plek 13 ??
Wat is de prijzenpot? dat is namelijk vet +EV!

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
9 years 1 week ago - 9 years 1 week ago #3353 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Thnx :)

Is een 2k freeroll voor mensen die wat voor PokerStrategy doen.

Ik schrijf daar wekelijks o.a. de column/mijn vervolgverhaal.

Het is natuurlijk geen goede samplesize, maar 4x ITM (waarvan 2x finaletafel en 1x winnen) op 11 toernooien is best bemoedigend, zeker wanneer je toch speelt tegen wat serieuzere spelers B)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 11 months ago #3425 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Het is momenteel even wat stil van mijn kant. Dit heeft alles te maken met vakanties en logerende kids en dergelijke.

Wanneer straks de rust is weergekeerd ga ik zekere weer vaker posten ;)

Gezin blijft voor mij toch numero uno :silly:

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 11 months ago #3553 by Seasalt-McFish
Oef...nog 1 week en dan zijn de kids weer naar school en nog 1 nacht en dan gaat mijn schoonmoeder weer naar huis ;)

Nah, geintje, is leuk mens! Alleen jammer dat ik al weken nergens aan toekom, maar goed...

Jullie horen het nog wel wanneer ik weer wakker ben :side:

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #3579 by Seasalt-McFish
Vandaag weer die freeroll gespeeld en ditmaal opnieuw 13e geworden ($25)

Had pech toen ik kort achter elkaar 3x tegen sterkere handen aanliep, maar toch weer lekker zo met 3 cashes op rij :)

Wordt tijd dat het traden ook eens zo lekker gaat lopen :PP

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #3747 by Seasalt-McFish
Hey folks,

De laatste tijd merk ik dat er bij mij momenteel gewoon geen inspiratie meer is om te traden. Op de een of andere manier mis ik de motivatie om dingen uit te zoeken en aan serieuze setups te denken.

Nou is dit een probleem wat ik wel vaker heb: ik verlies erg snel mijn motivatie doordat ik weer nieuwe ideeën heb, die dringen om aandacht. Daardoor lukt het maar niet om iets werkelijk uit te voeren. Tegen de tijd dat mijn voorbereidingen klaar zijn, heb ik alweer een nieuw project dat mijn aandacht wegtrekt.

Dit is gewoon een heel vervelende eigenschap, die me steeds aan de grond houdt.

Om deze reden stop ik ook even met traden.

De komende tijd ga ik een soort 'mental map' aanleggen, waarin ik al mijn struikelblokken, zwaktes en goede eigenschappen in kaart wil brengen. Daarmee wil ik uiteindelijk ook zoeken naar een soort mental coach, om met deze gegevens te werken aan mijn mindset, motivatie en aanpak.

Nu blijft het maar wat aanmodderen met halfgare ideeën en projecten en dat ergert mij mateloos. Verschillende van die projecten hebben zeker potentie, maar een half afgemaakt project zal nooit optimaal resultaat opleveren.

Het zal dus waarschijnlijk nog wel even stil zijn rondom mijn trades, maar ik volg het forum wel en hoop sterker terug te komen.

Voorlopig ga ik komende maand vooral vissen en nadenken.

Sea.

More
8 years 10 months ago #3750 by Jonkie76
Jammer Zee, maar ff lekker vissen kan ook heel prettig zijn!

En als ik mijn ea klaar heb hoef je niet meer na te denken, je zet hem gewoon aan.. das alles.. en dan trade hij voor JOU!

Neem de rust die je nodig hebt, we zien je tegen die tijd wel weer terug..

succes!

J.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #3751 by Seasalt-McFish
Thanks maat! :)

More
8 years 10 months ago #3753 by Jelle
Het onderkennen van je eigen zwaktes en ze te proberen aan te pakken is al meer dan de meesten doen, dus van mij al vast two thumbs up!

Succes, en hou ons een beetje op de hoogte :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #3754 by Seasalt-McFish
B)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #3969 by Seasalt-McFish
Het is de laatste weken erg stil rondom mijn persoon.

Dit heeft te maken met wat ik al eerder noemde + dat ik in en om huis nog aardig wat te doen heb (heb bv. net een pokertafel aangepast, zodat hij ook als giga-eettafel dienst kan doen :P)

Bovendien ben ik momenteel erg forexmoe, nadat het al een tijdje gewoon echt niet liep. Waarschijnlijk hou ik me dan ook nog even op de achtergrond, al zal het over een maand of zo wel weer gaan kriebelen.

Allemaal veel succes!

(Heb trouwens nog wel een microlot lopen op de EURUSD, om zo mijn EUR-account een beetje uit te balanceren met het waardeverlies door de zware val van de EUR).

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
8 years 10 months ago #4036 by airborn
Seasalt McFish schrijft:

Mijn tradegeschiedenis....

In principe ben ik een fundamental, maar dan met maniac-neigingen vrees ik.
Dat pakt niet altijd even goed uit, maar was vannacht toch goed voor een bescheiden winstje.

Maar dat gaat nu veranderen (zei hij voor de tiende keer) want ik ga nu toch echt meer serieus aan de slag.

Heb al veel goeds gelezen hier, dus kom maar op met die charts!

<em>To be continued....</em>

Heel herkenbaar.. denk dat je hier je hart kun ophalen, zoals ze dat zeggen. :-)
Happy trading!

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
8 years 10 months ago #4037 by airborn
Jonkie76 schrijft:

Jammer Zee, maar ff lekker vissen kan ook heel prettig zijn!

En als ik mijn ea klaar heb hoef je niet meer na te denken, je zet hem gewoon aan.. das alles.. en dan trade hij voor JOU!

Neem de rust die je nodig hebt, we zien je tegen die tijd wel weer terug..

succes!

J.

Op welke strategie is die ea gericht?

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

More
8 years 10 months ago - 8 years 10 months ago #4039 by Jonkie76
@Airborn, check mijn blog om daar alles van te weten te komen ;-)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 10 months ago #4054 by Seasalt-McFish
Ik heb de afgelopen weken behoorlijk lopen piekeren over wat ik verder wil doen. Op de een of andere manier ben ik de connectie met forex verloren. De trades die ik nog deed liepen steevast de min in (om vrolijk een uurtje later de goede kant op te keren, nadat ik was uitgestopt) en het lijkt gewoonweg niet meer te lukken.

Nou weet ik wel dat dit soort dingen gebeuren, maar wat me meer dwarszit, is dat het me niet boeit. De motivatie is weg. Heb al een paar maal de neiging gehad om maar gewoon alles er in een gamble in te kwakken en dat tot nog toe weten te weerstaan, maar hoe lang ik dat nog ga volhouden is maar de vraag.

Ik overweeg dan ook om (in ieder geval tijdelijk) alles uit te gaan cashen en even totaal afstand van traden te nemen. Ergens kan ik wel janken dat ik mijn vingers er niet onder kan krijgen, maar ik wil plezier hebben in wat ik doe en dat heb ik op het moment niet. Het zit tussen de oren en daar is bij mij veel lege ruimte, vrees ik...

De pokerwereld is momenteel ook in zwaar weer beland en ook daar weet ik niet waar ik aan toe ben. Allemaal reden om nog wat extra nadenktijd te nemen en wat afstand te nemen.

Ik blijf uiteraard nog wel wat lezen, maar denk dat ik toch niet erg veel van me zal laten horen. Hoe dan ook: ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk tot gauw...

Sea

More
8 years 10 months ago #4055 by Paul
hey,

Jammer dat je motivatie helemaal weg is. Uitcashen is niet alles met de bonussen die je hebt (dacht ik tenminste), maar wanneer je bang bent dat je gaat gokken dan is het wel de beste beslissing.

Wellicht dat je in de toekomst weer wilt gaan traden en dan begin je gewoon weer vanaf het begin. Zo niet heb je in ieder geval weer een leerzame ervaring erbij. ;)

Succes met alles!

More
8 years 10 months ago #4069 by Jonkie76
Bale Sea!

Is het geen idee om mijn expert advisor even in demo te laten draaien?
En als het je bevalt deze live te zetten ? Je hoeft dan geen motivatie te hebben ;-)
Als de pc maar aan staat..

Kom je wel naar het uitje?
groet,

J.

More
8 years 10 months ago #4073 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Zonde Sea, maar het is wel herkenbaar als er niks lukt! Het is frustrerend en zeker als je wel positieve verhalen van anderen hoort! Maar als je dan toch de neiging hebt alles erin te kwakken kun je idd beter de EA van Jonkie Live te zetten, dan heb je in ieder geval nog een kans op wat positieve resultaten in plaats van alles of niks te spelen...
Ik hoop dat je de boel een beetje op een rijtje krijgt en iets kan vinden waar je wel je hart in kan leggen, succes!

More
8 years 10 months ago #4074 by zeebaars
Hey Sea,

Jammer maar helaas, gewoon doen waar je zin in hebt.
Je kan Jonkies voorstel zeker overwegen.
uitcashen kan nog altijd.

iig veel succes, wat je ook doet.

Groet,

Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.445 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl