Topic-icon De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
6 years 2 months ago #7808 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Ben ondertussen allang weer gestopt met moderaten daar, niet omdat de site me niet aanstond, maar omdat ik de last te zwaar vond. Ben liever een vrije vogel, eigenlijk :P
Het bloed kroop waar het niet gaan kon en dus ben ik weer volop in de binary options gedoken. Ik zie daar voor mij meer mogelijkheden in.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
6 years 2 months ago #7820 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Re:De oneindige strubbelingen van Seasalt McFish
Ondertussen ben ik begonnen met live traden op binary options.

Eerste trade alvast geslaagd :)

More
6 years 2 months ago #7824 by Jelle
En je weet wat ze zeggen McFish: de eerste klap......... :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
6 years 2 months ago #7826 by Seasalt-McFish
Yep :)

Jammer genoeg kwamen er wat storende factoren, de afgelopen twee dagen. Heb daardoor niet verder kunnen traden en in totaal ca. 8 trades gemist, waarvan 7 ITM zouden zijn geweest :(

Loop toch even zo'n 141 euro mis :(

Systeem lijkt echter goed te werken, tot nog toe :)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
6 years 2 months ago #7841 by Seasalt-McFish
Gisteren helaas tegen een foute trend aangelopen en 3 trades de mist in zien gaan. Bagger, maar de setups waren wel goed en er waren geen tekenen zichtbaar, dus gewoon domme pech.

Het was wel een reden voor mij om mijn tactiek aan te passen en nu trade ik nog maximaal 1 entry per setup (was 3). De eerste tests zijn in ieder geval prima :)

• Seasalt-McFish
  • Yoda
  • Yoda
More
6 years 2 months ago #7875 by Seasalt-McFish
Deze week niet veel kunnen traden, mede vanwege teveel nieuws (G7, ECB). Op dit soort dagen neem ik vaak wat dagen vrij :)

Verder miste ik er stuk of tien en wist er twee te verzilveren. Op de een of andere manier weet ik altijd net aan de koffie te zitten, of net boodschappen te doen, wanneer de setups komen :(

Hopelijk komen er komende week meer mogelijkheden :)

Fijn weekend allemaal!

Naja.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.448 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl