Topic-icon RAAD DE KOERS VAN DE EURO DOLLAR EN WIN 100 EURO!

More
8 years 10 months ago - 8 years 10 months ago #1177 by Jelle
De forex is niet altijd open. Iedere vrijdagavond 23.00 Nederlandse tijd sluit de exchange, om weer te openen op zondagavond. Ieder valuta paar kent dus ook een wekelijkse slotkoers. Daarom hebben we een leuk spelletje bedacht. :)

Hoe doe je mee:

Raad de slotkoers voor de EUR/USD voor aankomende vrijdag en we storten tot 100 euro op je forex account als je die voor het eerst via Forexinfo hebt aangemaakt!

Er is al een heel rijtje kwaliteits brokers waar forxinfo contacten mee heeft, dus take your pick :) --> forex brokers

Post je antwoord in deze thread. Als je de koers goed hebt geraden sturen we je direct bericht.

Spelregels:

- De koer van de euro dollar wordt weergegeven tot op 4 cijfers achter de komma. Je moet de koers tot op de pip nauwkeurig raden. Voorbeeld: de slotkoers van de euro dollar is 1,3722.

- Naarmate de week vordert is de kans dat je de juiste koers raadt natuurlijk groter. Daarom win je meer als je de juiste koers aan het begin van de week raadt.
Maandag gepost: 100 euro
Dinsdag gepost: 90 euro
Woensdag gepost: 80 euro
Donderdag gepost: 70 euro
Vrijdag voor 12.00 's middags gepost: 50 euro
Vrijdag na 12.00 's middags gepost: 0 euro

- Als meerdere mensen dezelfde koers hebben geraden wordt het prijzengeld onder hen verdeeld, waarbij rekening wordt gehouden met de dag waarop het antwoord is gepost.

- Je mag maar 1 account hebben bij Forexinfo. Als je toch meerdere accounts aanmaakt (iets wat we op verschillende manieren kunnen achterhalen) dan word je van deelname uitgesloten. Dus hou het leuk en doe dit niet.

Veel succes iedereen!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 10 months ago #1178 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic RAAD DE KOERS VAN DE EURO DOLLAR EN WIN 100 EURO!
Ook hier blijf ik het gewoon proberen natuurlijk!!

Vol overtuiging 1,3021

More
8 years 10 months ago #1179 by Representative
Replied by Representative on topic RAAD DE KOERS VAN DE EURO DOLLAR EN WIN 100 EURO!
Nou mijn eerste bericht op het nieuwe forum dan!

Ik ga voor een mooie ronde 1,3050

More
8 years 10 months ago #1180 by Jelle
Ik waag zelf ook een gokje, maar mocht ik winnen dan wordt de prijs verdubbeld voor de week erop.

Durf ook niet al te ver van Claire's gok te blijven, omdat ze vaak dicht in de buurt zit, hehe.

Ik denk 1,2998.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 10 months ago #1198 by Merijn
Ik ben niet zo op de hoogte, maar gratis gokken voor 100 euro laat ik mij niet door mijn neus boren!

1,3191 hatsjikidee

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.169 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl