Topic-icon MENTOR

• adwin
  • adwin's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 7 months ago #2286 by adwin
MENTOR was created by adwin
Weet iemand of er in nederland mentors zijn die beginnende traders willen helpen om winstgevend te worden?

Met een mentor bedoel ik iemand die al kan leven van het handelen in de forexmarkt...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #2287 by Jelle
Replied by Jelle on topic MENTOR
Misschien een forexinfo lid genaamd 'Quantts'. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien op het forum -maar hij wipt ook maar zo nu en dan even langs- maar die heeft naar ik meen heel veel ervaring met traden en beheert ook een forex signalen site. quantts.com.

Je zou hem eens een PM kunnen sturen.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• adwin
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 7 months ago #2292 by adwin
Replied by adwin on topic MENTOR
oke jelle, bedankt...

More
8 years 7 months ago #2293 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic MENTOR
Ik ken geen Mentors, maar je moet wel een bak met geld meenemen als je 1 op 1 les wilt hebben in de forex handel. Denk dat je zo 2000 euro neer moet leggen voor een cursus.. of sosm misschien wel meer.

• adwin
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 7 months ago #2296 by adwin
Ik heb er eentje gevonden...die kost €250 per uur....

50pipsfx.com/

More
8 years 6 months ago #2350 by Jelle
Had je laatste post helemaal gemist, wilde net vragen of je al een mentor had gevonden. :)

Ga je het proberen bij deze? 250 euro per uur is natuurlijk geen kattepis, maar als hij echt goed is.....

Wat is je les budget eigenlijk?

• adwin
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 6 months ago #2428 by adwin
Hoi jelle,

hij gaf mij niet het goede gevoel dus ben niet met hem in zee gegaan...

More
8 years 6 months ago #2440 by Jelle
Het is natuurlijk maar een idee, maar misschien kan iemand al een goede mentor zijn simpelweg omdat hij zelf ook een serieuze trader is, dus los van zijn reputatie. De gedachte is dan dat zoiemand een sparring partner kan zijn, iemand waar je over een nieuwe trading strategie kan discussieren, die kan kijken naar de zwakke kanten van je trading systeem etc. Meer een forex buddy dus eigenlijk.

Een beetje zoals Representative en Luijckx met elkaar omgaan, als ik de dynamiek tussen deze twee vrolijke Fi'ers een beetje begrijp.

Dus misschien moet je juist naar iemand op zoek gaan die hier net zo enthousiast mee bezig is als jij en waarbij jouw enthousiasme en leergierigheid op hun beurt weer nuttig zijn voor die ander.

Does that make any sense? :)

More
8 years 2 months ago #3308 by Edbeleg
Replied by Edbeleg on topic MENTOR
Een mentor die geld vraagt, de valkuil van vele beleggers. Daarom gaat het die mentoren vaak goed, niet omdat ze geweldige beleggers zijn maar zichzelf goed verkopen. Self made-goeroes gelijkende als die deskundige bij Harry Mens in de mooie bruine stoel.

Ik heb altijd de remedie gehad: een top belegger zet zijn systeem niet zomaar op straat. Zeker niet voor een paar honderd euro's als hij/zij weet dat er duizenden euro's mee te verdienen valt. Als je bij een bank en vermogensbeheerder werkt en gevraagd wordt na jou mening over de markt, ga je niet de producten aan prijzen waar je zelf niets mee doet. (voorbeeldje vrijdag middag BNR, de beleggingsaap die willekeurig een aandeel aanwijst en waarop de aanwezige deskundige dan iets over moeten zeggen. Vaak wordt daar maar louw op gereageerd) (voorbeeldje 2 Meneer Schaaij die uitsluitend zijn eigen handel aanprijst, ik geen hem geen ongelijk als ondernemer zijnde).
Pas gewoon op met het zoeken naar mentoren of deskundige die geld vragen.
Samen discussiëren op dit forum en daardoor leren wat andere doen of wat andere beweegt is de een veel betere remedie. en Oefenen oefenen en oefenen.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.174 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl