Topic-icon Beginnersvraag!

More
8 years 7 months ago #2792 by epiduro
Beginnersvraag! was created by epiduro
Beste Forex-genoten,

sinds een klein weekje ben ik toegetreden tot de wereld van de Forex trading. Ik vind het erg interessant en probeer dan ook zo veel mogelijk te lezen. Zoals het een goede Newbie behoort heb ik een account geopend bij eToro en probeer met het inzicht wat ik nu heb het een en ander uit. Soms met geluk en soms ook niet.

Ik ben begonnen met de Forex beginners cursus hier. Ik heb echter wel een vraag. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe jullie die charts lijnen tekenen. Ik bedoel dus eigenlijk met welk programma. Bij eToro kan ik wel met een aantal "charts-lijnen" werken maar ik kan bv niet een 4 uurs chart vinden. Mijn vraag is dan ook: met welk "programma" werken jullie om de verschillende lijnen te tekenen/berekenen in de charts. (ja sorry, ik weet nog niet zo veel van jullie jargon maar dat komt vanzelf!).

Ik vind het wel leerzaam om het zelf te doen als ik de verschillende cursussen doorloop. Kan er waarschijnlijk nog niet veel mee maar al doende leert men!

Gr. Leon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago - 8 years 7 months ago #2793 by Jelle
Replied by Jelle on topic Beginnersvraag!
He Epiduro, alvast van harte welkom op het forum! :)

De trading software die brokers aanbieden kan behoorlijk verschillen.

Hoewel er behoorlijk veel brokers het onafhankelijke trading platform Metatrader ondersteunen (o.a. Markets.com en FBS )hebben veel brokers ook hun eigen platform.

Omdat je niet alleen bij een broker zit vanwege hun onboard trading tools (spread, customer service, easy of use zijn ook belangrijk, zo niet belangrijker) kun je ook gebruik maken van externe trading tools als je technische analyses wilt uitvoeren met instrumenten die je broker software niet heeft. Voorbeelden hiervan:

freestockcharts.com
dukascopy.com trading tools

Hoop dat je er wat mee kunt! ;)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 6 months ago #2796 by epiduro
Replied by epiduro on topic Beginnersvraag!
He Jelle,

bedankt voor je reactie!

Ik ga eens even kijken naar je links!

Gr. epiduro

More
8 years 6 months ago #2811 by Skwnt23
Replied by Skwnt23 on topic Beginnersvraag!
Bedankt voor de sites.

More
8 years 6 months ago #2813 by Jelle
Replied by Jelle on topic Beginnersvraag!
No worries Skwnt23 en welkom op forexinfo! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.225 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl