Topic-icon beginnersvragen

More
8 years 3 months ago - 8 years 3 months ago #3602 by Jan-B
beginnersvragen was created by Jan-B
Ik rommel nu een tijdje rond op etoro om te kijken hoe alles werkt. Toch heb ik nog een aantal vragen. Hopelijk kan iemand me helpen.
1. Ik ben op de charts op zoek naar trends, welke timescale hou je aan om een trend te ontdekken?
2. Hoe lang houden jullie een positie geopend? Ik snap dat je het optimale eruit probeert te halen, maar open je bijv een positie en ga je een paar minuten zitten toekijken voor je em sluit of is dit eerder een kwestie van weken?
3. Dat "leverage" begrijp ik toch niet helemaal. Noemen ze dat op etoro "risk level".Hoeveel risk level is verstandig?

OMG, i'm such a newbie! Alvast bedankt voor de hulp.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 3 months ago #3603 by De-TradeManager
Replied by De-TradeManager on topic beginnersvragen
Hallo Jan,

Lezen, lezen en nog eens lezen. Forex zal echt een studie zijn als je er je brood mee wilt verdienen. En eeh newbee waren wij allemaal. Veel succes !!!

More
8 years 3 months ago #3604 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic beginnersvragen
Hey Jan,

Op dit forum zijn diverse artikelen te vinden met informatie over traden. Daarnaast is het een goed idee om blogs van andere traders te lezen, daar deze vaak met dezelfde vragen worstel(d)en als jij.

Ook lees je dan de do and don'ts, aan de hand van de successen en uitglijders van de andere traders.

Succes!

More
8 years 3 months ago - 8 years 3 months ago #3605 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic beginnersvragen
Hoi, welkom op de website Jan!
De vragen die je stelt zijn inderdaad in het juiste topic gesteld ;-)
Het is lastig om deze vragen te beantwoorden zonder dat je al enig kennis verworven hebt van de termen van forex.