Topic-icon Roll overs

• ahuisman
  • ahuisman's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4571 by ahuisman
Roll overs was created by ahuisman
Hallo, ik ben echt een beginnende beginner, alhoewel ik al aardig wat artikelen van Forexinfo heb doorgewerkt. Maar..nog niets gelezen over rollovers. Zoals vanavond gebeurde, dat ik vanwege " rollovers " niet verder kon handelen. Met drie open posities.
Ik weet wel wat het betekent, maar niet in de praktijk. Hoe lang duurt zoiets?
Werkt je stop dan nog? Want ik kan kennelijk mijn positie niet sluiten.
Inmiddels dik over mijn ingestelde stop heen. Moet ik mij zorgen maken? Ik heb geen gegarandeerde stop ingesteld.
:S

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #4576 by Jelle
Replied by Jelle on topic Roll overs
In ieder geval alvast welkom op het forum ahuisman :)

Wat betreft je vraag, je schrijft:

Inmiddels dik over mijn ingestelde stop heen. Moet ik mij zorgen maken? Ik heb geen gegarandeerde stop ingesteld.

. Ik begrijp niet precies wat je daarmee bedoelt. Heb je een stop ingesteld, of niet? En zo ja, wat bedoel je dan met 'gegarandeerde stop'?

Rollovers worden gebruikt om posities te verlengen zonder dat er sprake hoeft te zijn van daadwerkelijke 'levering'. Dit heeft echter geen invloed op door jou ingestelde stop/losses. Bij welke broker zit je? Heb je je broker hierover al gecontacteerd en om uitleg gevraagd?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• ahuisman
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4578 by ahuisman
Replied by ahuisman on topic Roll overs
Bedankt! Ik zit bij IG Markets. Ik heb inmiddels al ontdekt, dat ik de mededeling: "Kan niet handelen vanwege rollovers" kwijt ben, als ik opnieuw bij IG Markets inlog. Die slimmigheid had ik pas na een half uur of zo, (ja ja ik ben nog erg groentje) en inmiddels had ik meer dan 50 punten wallstreet in mijn voordeel gemist. Dat houd je natuurlijk erg scherp en die fout maak ik nooit meer!

Over die stop: Ik kan twee soorten stops instellen: een standaard, en een (kost 0,3 aan spread) een gegarandeerde. D.w.z., wat er ook gebeurd, welke snelle uitbraak, ik ga niet meer erbij inschieten als de stop. Met de niet gegarandeerde stop zou dat wel eens iets over mijn stop heen kunnen gaan bij een erg heftige beweging.

More
7 years 11 months ago #4580 by Jelle
Replied by Jelle on topic Roll overs
Ah ok, de gegarandeerde stop is dus een extra stukje zekerheid. Rollovers hebben normaal gesproken iig geen invloed op ingestelde stops (die blijven gewoon van kracht) en dus ook niet op 'gegarandeerde stops' lijkt me.

Dan nog even een algemene groentjestip ( :) ) : begin een forex blog waar je trades post waar je vragen over hebt - of gewoon wanneer je eens lekker wilt opscheppen, ook niets mis mee - zodat je niet alleen jezelf dwingt om gestructureerd na te denken over je trades, maar ook een centrale plek voor jezelf creeert waar je vragen kunt stellen over je strategie, gemaakte fouten etc.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• ahuisman
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4600 by ahuisman
Replied by ahuisman on topic Roll overs
:)
Bedankt Jelle voor je tips. (Was vandaag erg druk, dus ik kan nu pas antwoorden.)
Ik ga eens even kijken of ik kan forex-bloggen.
groet

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.309 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl