Topic-icon Roll overs

• ahuisman
  • ahuisman's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4571 by ahuisman
Roll overs was created by ahuisman
Hallo, ik ben echt een beginnende beginner, alhoewel ik al aardig wat artikelen van Forexinfo heb doorgewerkt. Maar..nog niets gelezen over rollovers. Zoals vanavond gebeurde, dat ik vanwege " rollovers " niet verder kon handelen. Met drie open posities.
Ik weet wel wat het betekent, maar niet in de praktijk. Hoe lang duurt zoiets?
Werkt je stop dan nog? Want ik kan kennelijk mijn positie niet sluiten.
Inmiddels dik over mijn ingestelde stop heen. Moet ik mij zorgen maken? Ik heb geen gegarandeerde stop ingesteld.
:S

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #4576 by Jelle
Replied by Jelle on topic Roll overs
In ieder geval alvast welkom op het forum ahuisman :)

Wat betreft je vraag, je schrijft:

Inmiddels dik over mijn ingestelde stop heen. Moet ik mij zorgen maken? Ik heb geen gegarandeerde stop ingesteld.

. Ik begrijp niet precies wat je daarmee bedoelt. Heb je een stop ingesteld, of niet? En zo ja, wat bedoel je dan met 'gegarandeerde stop'?

Rollovers worden gebruikt om posities te verlengen zonder dat er sprake hoeft te zijn van daadwerkelijke 'levering'. Dit heeft echter geen invloed op door jou ingestelde stop/losses. Bij welke broker zit je? Heb je je broker hierover al gecontacteerd en om uitleg gevraagd?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• ahuisman
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4578 by ahuisman
Replied by ahuisman on topic Roll overs