Topic-icon meerdere paren

• ezekiel
  • ezekiel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5608 by ezekiel
meerdere paren was created by ezekiel
Hallo,

ik ben sinds een week geintresseerd in de forex en kwam gelijk op deze site terecht.
Deze site is echt een aanrader vooral voor de beginner. heel veel duidelijke en leerzame informatie. thanx daarvoor.

Ik heb een vraag over het handelen in meerdere paren. hoe zijn jullie daarmee begonnen? zijn jullie gelijk gaan handelen met meerdere paren, of begonnen met 1 en daarna steeds meer?

ik focus me nu vooral op eur/usd, olie en goud (via etoro) maar zie dat andere mensen veel met andere paren handelen.

groeten
ezekiel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #5611 by Jelle
Replied by Jelle on topic meerdere paren
He Ezekiel, van harte welkom op het forum!

Leuk natuurlijk dat je veel aan de site hebt, daar is hij immers voor bedoeld :)

Wat betreft je vraag over het handelen in meerdere paren, voor beginnende forex traders is het meestal beter om je contreren op 1 of hooguit twee valuta paren. De EUR/USD is een goeie, omdat je als Nederlander vanzelf al gevoel voor de euro hebt. Als je nog een tweede valuta paar zou kiezen, dan is het ook van belang om te weten wat voor strategie je gebruikt. Als je bijvoorbeeld wilt range traden op de korte termijn, dan is de EUR/CHF mogelijk iets voor je, maar voor trend trading is dat dan weer veel minder interessant.

Maar nogmaals, alleen traden met de EUR/USD is helemaal geen slecht idee als je net begint. Als je je ook in grondstoffen wil bekwamen zijn olie en goud een goede optie; hier kun je mooie trend trades in doen op de middellange termijn.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• ezekiel
  • ezekiel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5612 by ezekiel
Replied by ezekiel on topic meerdere paren
hartelijk dank voor je snelle antwoord. heb er zeker wat aan. zal de eur/chf eens gaan bekijken.

ik had met goud een grote fout gemaakt voor de korte termijn afgelopen week :S . dus ben nu inderdaad met en middellangetermijn bezig. :)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.160 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl