Topic-icon Hallo en Hands-on info

• maesse592
  • maesse592's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
6 years 2 months ago #7024 by maesse592
Hallo en Hands-on info was created by maesse592
Hallo allemaal,

Mijn naam is johan Maessen en ik ben 46 jaar en woon in Amsterdam.

Ik ben een echte beginner en na het doorlezen van zoveel mogelijk info zou ik graag eens bij iemand komen kijken om te zien hoe de setup.van schermen is en om wat hands on informatie op te doen.

Bij wie zo ik eens mogen meekijken?

Groeten,
Johan maessen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #7028 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo en Hands-on info
Dit verschilt denk ik heel erg per persoon. Sommige traders hebben aan een laptopje (of nog minder) genoeg, anderen hebben een batterij aan schermen waar ze bij Star Trek nog jaloers op zouden zijn. Kwam deze vast tegen op Youtube:

Multi-Monitor Trading Desk

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 2 months ago #7029 by nieuw
Replied by nieuw on topic Hallo en Hands-on info
Hallo, zelf zit ik op een oude van mijn werk afgedankte pc te werken. Soms de laptop van mijn vrouw erbij (als ik haar werken heb gestuurd anders kan ik dat ook vergeten.) Ik ben van mening dat ik eerst consequent winstgevend moet zijn voor ik dure dingen ga aanschaffen. Nu ben ik wel winstgevend maar in mijn ogen nog niet consequent genoeg.

Je hebt niet veel nodig om te trade.

Mvg, Marco

Vriendelijke groet, Marco

More
6 years 2 months ago #7032 by dokterpi
Replied by dokterpi on topic Hallo en Hands-on info
Hi Marco,

Hoelang trade jij al?

gr

Edwin

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.178 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl