Topic-icon Nieuwe Plus500 trader

• jerofor73
  • jerofor73's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 11 months ago #7078 by jerofor73
Nieuwe Plus500 trader was created by jerofor73
Hallo allen,
Afgelopen week begonnen met Plus500. Na een dagje demo en wat virtuele winst op aardgas, de stoute schoenen aangetrokken en voor echt geld gaan gokken. Ik zie het momenteel als gokken omdat geen kennis heb van deze tak van sport. Ik wil mij hier dus in gaan verdiepen. Hebben jullie tips voor het speculeren op grondstoffen of valuta paren? Aandelen vind ik lastig, dacht afgelopen week ik ga short op Apple na hun presentatie van nieuwe Iphone, maar was blijkbaar telaat om te profiteren.

Hoe maak ik een goede strategie voor mij zelf? Ik hoop dat jullie wat tips hebben voor mijn nieuwe
(VERSLAVENDE) hobby.
Alvast bedankt.
Btw, ik heb die 25 euro bonus niet ontvangen van Plus500. Krijg je die misschien later?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #7079 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuwe Plus500 trader
He Jerofor, welkom op het forum!

Allereerst even over de bonus, die geldt nog steeds dus die moet je zeker krijgen. Als je hem na het weekend nog niet hebt gehad, schiet dan de support van Plus500 even aan, dan wordt het ongewtijfeld opgelost.

Wat betreft het leren hoe te handelen in valuta paren: op de forex strategie pagina staat een hele lijst artikelen over strategieen e.d. En misschien is het boek Forex voor Ambitieuze Beginners ook wat voor je. Dit is het eerste Nederlandstalige boek over forex en als je dat goed doorleest ben je zeker een stuk wijzer.

Verder kun je natuurlijk met al je vragen hier op het forum terecht.

Alvast veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• jerofor73
  • jerofor73's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 10 months ago #7096 by jerofor73
Replied by jerofor73 on topic Nieuwe Plus500 trader
Oke, ben nu een week verder en inmiddels 100 euro er doorheen gejaagd. Ik denk dat ik te vaak ben ingelogd en zaken naar mijn hand denk tte zetten, en daardoor juist nog meer verliezen heb. Ik probeer nu Bollinger bands en Candlestick analyses toe te passen, maar dat vind ik nog maar erg moeilijk. Wat is nu bijvoorbeeld voor daytrade een juiste tijdslijn (5 min, 4 uur of een dag). Iemand nog tips?

Groet,

Jeroen

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.170 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl