Topic-icon forex software met indicators

More
5 years 11 months ago #7179 by rolf10
forex software met indicators was created by rolf10
hallo,

Ik ben redelijk nieuw op de forex markt, heb mezelf even georiënteerd en denk een goed systeem te hebben gevonden die ik graag wil testen maar daarvoor wil ik wel indicators aan mijn grafieken kunnen toevoegen (zoals Bollinger Bands moving avarage 21 deviaton 2 en 3, en 200 Ema). Weet iemand goed werkende software (liefst gratis anders niet te duur) waarmee ik dit zou kunnen.

Alvast bedankt

Rolf

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #7182 by Jelle
Replied by Jelle on topic forex software met indicators
He Rolf,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op het forum, leuk dat je de forex ook ontdekt hebt! :)

Wat betreft je vraag, vrijwel alle forex brokers bieden gratis software aan waarmee je ook verschillende technical indicators kan toevoegen aan grafieken voor de verschillende valuta paren en grondstoffen die worden aangeboden. Je kunt deze software ook gebruiken op een demo account, dus op die manier kun je bovendien heel laagdrempelig uitzoeken welke broker software biedt die je prettig vindt.

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
5 years 11 months ago #7183 by Tim-
Replied by Tim- on topic forex software met indicators
Hoi Rolf,

Ik gebruik zelf MetaTrader5, ken je gratis downloaden op.
www.metaquotes.net/

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.198 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl