Topic-icon voorstellen

More
5 years 9 months ago #7303 by xeTex
voorstellen was created by xeTex
hallo ik ben Robin. Ik zit in het laatste jaar van bedrijfseconomie. Ik heb al eerder interesse gehad in forex en zag deze week een actie voorbij komen voor 50 euro gratis start tegoed. Ben deze week daar eens mee gaan klooien en heb met meer geluk dan wijsheid hier 90 euro van gemaakt. Ben toen de beginnerscursus door gaan nemen en zag dat ik uit mezelf gelukkig al dingen had gedaan onbewust die ook van toepassing zijn op de basis. Ik wil nu gaan kijken en leren, hopelijk met behulp van dit forum hoe ik mij hierin kan gaan verbeteren. Ik hoop veel van de ervaren mensen hier te leren en hopelijk kan ik mijn kapitaal blijven uitbreiden maar nu op een goede manier. B)

mvg,

Robin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 9 months ago #7304 by Jelle
Replied by Jelle on topic voorstellen
He Robin van harte welkom op het forum!

Leuk dat je al meteen zo'n leuke start hebt gemaakt op de forex! Altijd fijn om in het begin net een klein beetje meer geluk dan wijsheid te hebben en je startkapitaal een beetje te zien groeien :-)

Zoals je inmiddels waarschijnlijk wel weet (of al wist) is er een hoop te leren over valuta handel, dus maak vooral gebruik van de bronnen op de site en het forum voor je vragen, om op die manier je kennis snel te vergroten.

Mogelijk is ook het boek Forex voor Ambitieuze Beginners wat voor je.

In ieder geval nogmaals van harte welkom en als je vragen hebt, aarzel dan niet ze te stellen.

Succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
5 years 9 months ago #7306 by Power
Replied by Power on topic voorstellen
Hey Robin,

Leuk dat je ook wilt beginnen :).

Zelf heb ik het boek die Jelle voorstelde gelezen en deze is zeer interessant.
Tevens zou ik je aanraden om dit boek ook te gaan lezen:
dekunstvanhettraden.nl/

Zelf heb ik hier veel aan gehad en merk ik dat ik zelf de fouten maakte die hun beschreven.
Hierna ben ik beter de oplossingen gaan zien.

More
5 years 9 months ago #7307 by xeTex
Replied by xeTex on topic voorstellen
thanx. ik ga me zeker verdiepen en proberen snel te leren. het boek lijkt me ook een goede optie. kan ik mischien aanschaffen met mijn eerste forex winst ;-)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.148 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl