Topic-icon Seminar Dutchcoast traders

• Tvdv
  • Tvdv's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 8 months ago #7402 by Tvdv
Seminar Dutchcoast traders was created by Tvdv
Beste allemaal,

Om mijn kennis te vergroten ga ik volgende week donderdag naar de seminar "Valutahandel voor beginners" van Dutch Coast traders. Nog meer mensen die gaan hier? Iemand hier al ervaring mee die dit wil delen??

T

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 8 months ago #7416 by helwig
Replied by helwig on topic Seminar Dutchcoast traders
heb ik ook gedaan
is alleen maar info van WH invest
kan je zelf ook bij deze club verkrijgen ( gratis) en makkelijker
( hoef je niet naar Amsterdam te kleppen)
door je in te schrijven in hun webinair's
Feitelijk 1 grote reklame boodschap van WH selfinvest

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
5 years 8 months ago #7417 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Seminar Dutchcoast traders
Heb een webinar van ze aangehoord. Ben halverwege afgehaakt.

De indruk dat je leert <strong>hoe</strong> zij handelen, wordt onterecht gewekt. Het is idd een groot reclameverhaal.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
5 years 8 months ago #7422 by helwig
Replied by helwig on topic Seminar Dutchcoast traders
nou dan weet je wat je bij dutch coast te wachten staat

More
5 years 8 months ago #7425 by dd2014
Replied by dd2014 on topic Seminar Dutchcoast traders
SemperAugustus schrijft:

De indruk dat je leert <strong>hoe</strong> zij handelen, wordt onterecht gewekt. Het is idd een groot reclameverhaal.

Ja klopt ze spreken dat er eerst 2500 euro op een rekening moet gestort worden dat alleen stel bij mij heel grote vraagtekens. ok het is ook een ECN broker maar er zijn nog andere die een betere voorwaarden hebben dan eerst genoemde waar je al met 100 euro verder kan en dat doet minder pijn.

verder wekken ze de illusie op dat er bepaalde systemen zijn dat er geld valt te verdienen steeds hetzelfde verhaal "drawdowns" men moet voldoende kapitaal hebben om de drawadowns te overleven (2500 euro moet eraan).

ik heb nog geen enkel serieuze webinar gezien waar het gaat over hoe het echt moet zonder de indrukt te wekken dat het eigenlijk gaat om de centen die men stort nooit meer terug te betalen, immers eens men gestort heeft vergeet het de centen zie je niet meer terug, ze zorgen er wel voor de dat de stopp loss wordt geraakt ipv de de take profit.

ik ben wel eens echt héél benieuwd naar mensen met een positief ervaring waar de centen die men stort heeft opgebracht maar dan serieus heeft opgebracht... natuurlijk zijn vermoedelijk op dit forum ook vertegenwoordigers aanwezig van de betreffende brokers
die mooie verhalen proberen te verkopen...

More
5 years 8 months ago #7426 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Seminar Dutchcoast traders
Er wordt wel heel veel reclame gemaakt voor WHS. Trade al jaren met ze. Als je verder leest raden ze voor kleinere traders andere brokers aan. Het moet gezegd dat WHS een topbroker is. :unsure: maar zoals ik schreef is dit overdreven. Zal WHS eens vragen of deze heren geliëerd zijn. Kom er op terug.

• Tvdv
  • Tvdv's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 8 months ago #7442 by Tvdv
Replied by Tvdv on topic Seminar Dutchcoast traders
dd2014 schrijft:

SemperAugustus schrijft:

Ja klopt ze spreken dat er eerst 2500 euro op een rekening moet gestort worden dat alleen stel bij mij heel grote vraagtekens. ok het is ook een ECN broker maar er zijn nog andere die een betere voorwaarden hebben dan eerst genoemde waar je al met 100 euro verder kan en dat doet minder pijn.

verder wekken ze de illusie op dat er bepaalde systemen zijn dat er geld valt te verdienen steeds hetzelfde verhaal "drawdowns" men moet voldoende kapitaal hebben om de drawadowns te overleven (2500 euro moet eraan).

ik heb nog geen enkel serieuze webinar gezien waar het gaat over hoe het echt moet zonder de indrukt te wekken dat het eigenlijk gaat om de centen die men stort nooit meer terug te betalen, immers eens men gestort heeft vergeet het de centen zie je niet meer terug, ze zorgen er wel voor de dat de stopp loss wordt geraakt ipv de de take profit.

ik ben wel eens echt héél benieuwd naar mensen met een positief ervaring waar de centen die men stort heeft opgebracht maar dan serieus heeft opgebracht... natuurlijk zijn vermoedelijk op dit forum ook vertegenwoordigers aanwezig van de betreffende brokers

Ok, kritisch zijn in je keuze voor een broker lijkt mij alleen maar goed idd. Ik ben naar het seminar geweest en vond het eigenlijk erg informatief! Ik heb een heldere uitleg gekregen van twee tradingsystemen. Klopt, ze leggen de nadruk op de drawdowns maar is dit dan niet goed? Het lijkt mij alleen maar een goede tip om te zorgen dat je genoeg kapitaal hebt om de grootste drawdown zonder al te veel zweetdruppels op te vangen. Dit betekent overigens niet altijd dat je meer geld moet storten maar je kan er ook voor kiezen om met minder geld posities in te nemen toch?

Natuurlijk wordt op het seminar reclame gemaakt voor WHSelfinvest. Daar kun je niet omheen. Dit wil alleen toch niet per definitie zeggen dat het oplichters zijn?? Het is gewoon business, zoals alles in dit wereldje.

Nogmaals ik heb er veel geleerd + het was erg gezellig! :)

Wel ben ik benieuwd naar jou goede ECN broker waar je voor $100,- al in kunt stappen. Kun je me daar wat meer over vertellen?

Zijn er meer mensen hier die hun ervaringen met WHSelfinvest kunnen delen? Ik ben nog steeds zoekende!

Tom

More
5 years 8 months ago #7444 by dd2014
Replied by dd2014 on topic Seminar Dutchcoast traders
Tvdv schrijft:

dd2014 schrijft:

SemperAugustus schrijft:

Ok, kritisch zijn in je keuze voor een broker lijkt mij alleen maar goed idd. Ik ben naar het seminar geweest en vond het eigenlijk erg informatief! Ik heb een heldere uitleg gekregen van twee tradingsystemen. Klopt, ze leggen de nadruk op de drawdowns maar is dit dan niet goed? Het lijkt mij alleen maar een goede tip om te zorgen dat je genoeg kapitaal hebt om de grootste drawdown zonder al te veel zweetdruppels op te vangen. Dit betekent overigens niet altijd dat je meer geld moet storten maar je kan er ook voor kiezen om met minder geld posities in te nemen toch?

Natuurlijk wordt op het seminar reclame gemaakt voor WHSelfinvest. Daar kun je niet omheen. Dit wil alleen toch niet per definitie zeggen dat het oplichters zijn?? Het is gewoon business, zoals alles in dit wereldje.

Nogmaals ik heb er veel geleerd + het was erg gezellig! :)

Wel ben ik benieuwd naar jou goede ECN broker waar je voor $100,- al in kunt stappen. Kun je me daar wat meer over vertellen?

Zijn er meer mensen hier die hun ervaringen met WHSelfinvest kunnen delen? Ik ben nog steeds zoekende!

Tom

Tom ik heb ondertussen ook contact gehad met WH selfinvest en dit in het kader dat iemand mij meedeelde dat het inderdaad is dat je 2500 nodig hebt om de account te openen maar je mag ook terug 2400 terug opnemen

ik werk momenteel met traders way

maar ik ben nu prostation aan bestuderen en ik heb ook van WH selfinvest een mooie mail bekomen met video en cursussen en webinar kortom teveel om op te noemen, ben ik volop aan het inzien en hoop meer te leren zo

de persoon die ik aan de lijn had van wh selfinvest was meer dan 1 uur gesprek en heeft mij allerlei tips meegegeven om rendabel te kunnen handelen, en dat noem ik toch top service

More
5 years 7 months ago #7477 by JanDukaat
Replied by JanDukaat on topic Seminar Dutchcoast traders
Er worden om ervaringen met WH Selfinvest gevraagd?

Mijn ervaringen met deze broker zijn erg positief. Ik trade nu sinds een jaar of vijf bij deze broker. De spreads zijn erg laag, ook bij paren die minder verhandeld worden. Het aantal paren waar in gehandeld kan worden is ongelooflijk groot. Er kan om maar eens wat te noemen, ook in Russische roebels, Zuidafrikaanse rands, Hongkongdollars en Chinese Yuans gehandeld worden. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om via cfd's in commodoties, aandelen en beursindexen (bijvoorbeeld de AEX) te handelen.

Een erg sterk punt is volgens mij de flexibiliteit en de mogelijkheden die men heeft bij opzetten en indelen van je werkbladen en grafieken. Wat mij verder erg bevalt is het traden via de grafiek. De telefonische ondersteuning is inderdaad goed. Heb je een probleem dan wordt je daarin goed geholpen.

Er zijn ook minpunten: :unsure: zoals eerder genoemd het storten van een saldo van 2500 E. Overigens zie ik dit zelf niet als een echt bezwaar. Waarom niet? Omdat je het goed mogelijk maakt om met een beperkt deel van de account ( max 2%) te traden. Het risico dat je dan je account binnen korte tijd leeg trekt is daardoor klein.

Komt het saldo op je account door het traden op een gegeven moment lager uit dan het aanvangssaldo van 2500 E, dan is dat voor de broker overigens geen probleem.

Je kan kiezen voor de mogelijkheid om met microlots (0,01 lot oftewel met bedragen van circa 10 cent) te handelen. Let er wel op dat je dit bij de start van je account op het formulier wel aangeeft ander handel je in lots of minilots. Voor mij heeft het traden met microlots erg prettig gewerkt. De bedragen zijn dusdanig klein dat je dit kan gebruiken in plaats van een demoaccount.

Ik gebruik zelf WHS Prostation. Persoonlijk zou ik graag ook willen traden op een MT4 platform, maar dat is niet zo simpel bij deze broker. Dan heb je volgens mij de keuze om je Prostation platform om te zetten in een MT4 platform ofwel een nieuwe account aan te maken waarbij je volgens mij wel weer een tweede saldo (van 2500 E?)moet storten. Dat is dus wel iets om rekening mee te houden.

Groet JanDukaat

More
5 years 7 months ago #7482 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Seminar Dutchcoast traders
Ik heb bij WH selfinvest naast een prostationaccount een aparte MT4 account deze heeft niets te maken met prostation.

Wat dutchcoast traders betreft het is gewoon een club die door het organiseren van bijeenkomsten wat centen proberen bij te verdienen en natuurlijk hun boek lopen te promoten.

Waarschijnlijk is het beleggen dat ze zelf niet zo succesvol. Statestieken van hun tradesystemen worden niet getoond. De tradesystemen die wel getoond worden zijn de gratis systemen van WH selfinvest.

Henk

More
5 years 7 months ago #7487 by JanDukaat
Replied by JanDukaat on topic Seminar Dutchcoast traders
Henk,

Als je bij WH Selfinvest ook een MT4 account hebt dan betekent dit dat je twee keer een bedrag moet storten ?

Via de mail kreeg ik vorige week van WHS te horen dat ik Prostation zou kunnen inwisselen voor een MT4 account. Dat doe ik dus niet, prostation vind ik wel erg prettig werken. Dan ga ik wel bij een andere broker op zoek naar een MT4 account.

More
5 years 7 months ago #7489 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Seminar Dutchcoast traders
Ik heb MT4 inderdaad naast mijn prostationaccount heb inderdaad voor MT4 apart moeten storten.
Naast prostation heb ik ook NANO hiermee kan ik automatisch setups uit laten voeren. Dit kan wel in het prostation account.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.229 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl