Topic-icon 5 -daagse Forex training

  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7508 by Dellooj
5 -daagse Forex training was created by Dellooj
Hallo,

Mijn bedrijf organiseert van 20 t/m 24 maart de Forex Immersion. Dat is een 5 -daagse Forex training waarbij u o.a. het volgende zult leren:


De basis van Forex: wat is het en hoe werkt het?
Je leert wanneer je een belegging moet openen om succesvol te zijn.
Je leert hoe je moet omgaan met risico’s en hoe je winsten maximaliseert.
Je leert gebruik te maken van technische analyse waarmee je de koers kunt voorspellen.
Je ontdekt hoe succesvolle traders denken: mindset is uiteindelijk key!
Je leert hoe je ook bij een dalende markt geld kunt verdienen.

De training wordt gegeven door 3 professionele traders uit de UK. U zult ook demo -account aanmaken, waarbij u vanaf de eerste trainingsdag kunt beginnen met traden. De trainers en crewmembers zullen samen met u het geleerde toepassen en analyses maken.

Mail voor meer info naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Mvg,

Delano Jagroep
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7510 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Re:5 -daagse Forex training
In dit soort trainingen geloof ik niet alleen voor de organisator zal dit dik verdienen zijn.

Alle informatie is in een paar boeken goed te vinden.
De kunst om je aan een systeem te houden leer je niet in een vijfdaagse training.

grt
Henk
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7511 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
Hoi Henk,

Jammer dat je niet geloofd in deze training. Mag ik vragen waarom niet?

Deze training is er voor beginnende beleggers die hulp nodig hebben bij het traden, die willen traden maar niet weten hoe.

Waarom zou je in boeken snuffelen, als je hier 5 dagen lang gecoacht en gementord wordt door professionele traders.

We werken tevens met kleine groepen zodat iedereen de juiste begeleiding krijgt. Daardoor is er ook veel ruimte voor 1 -op 1 coaching.

Gelukkig kunnen we buigen op vele tevreden deelnemers, waarvan de meesten zelfs hun Forex -skills/ervaringen delen tijdens de trainingen als crewmember.

Mvg,

Delano
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7513 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Re:5 -daagse Forex training
En wat gaat dat kosten? Is wel belangrijk voor beginnende traders. ( 3 professionele traders uit de UK.) Wat je van ver haalt is lekker? Of indruk maken met een buitenlander? Geloof er ook niet in.

Je leert gebruik te maken van technische analyse waarmee je de koers kunt voorspellen.

Knap. Geloof niet in voorspellen. Zouden we allemaal in bonus zijn.
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7516 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
Je hebt geen geloof in voorspellingen, maar wel in aannames.. Jammer.

Ik geloof best dat er mensen zijn die sceptisch zijn over dit soort trainingen. Maar zolang je zelf niet bent geweest op de Forex Immersion, kan je niet oordelen.

Het is niet scoren met een buitenlandse trainer. Wij hebben trainers uit de UK, omdat het een internationale training betreft. Wij hebben mensen uit Zweden, Finland en Engeland die naar onze trainingen komen. Daarnaast hebben we Nederlandse crewleden die waar nodig alles kunnen vertalen.

De training is er voor traders die in Forex willen beleggen, maar de juiste begeleiding, kennis en tools missen. Degenen die oprecht geïnteresseerd zijn kunnen mij een bericht sturen.
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7517 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Re:5 -daagse Forex training
Leg eens een financiëel plaatje op tafel. Of in ieder geval een site waar wat informatie te vinden is. Het is tot nu toe allemaal luchtfietserij.
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7518 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Re:5 -daagse Forex training
crosstrader schrijft:

En wat gaat dat kosten? Is wel belangrijk voor beginnende traders. ( 3 professionele traders uit de UK.) Wat je van ver haalt is lekker? Of indruk maken met een buitenlander? Geloof er ook niet in.

Je leert gebruik te maken van technische analyse waarmee je de koers kunt voorspellen.

Knap. Geloof niet in voorspellen. Zouden we allemaal in bonus zijn.



Ga voor de kosten maar uit van ca 1000 euro
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7519 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
vk106.infusionsoft.com/app/page/default-campaign-landing-page

beleggen.info/beleggen/forex-cursus

Leden van IG, Zoomtrader en Axit zullen binnenkort ook een bericht ontvangen.
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7520 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Re:5 -daagse Forex training
Daar kan een belangstellende mee vooruit. Duurde wel lang. :)
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7521 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
crosstrader schrijft:

Daar kan een belangstellende mee vooruit. Duurde wel lang. :)


:cheer: Excuses daarvoor!
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7551 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
Onlangs heb ik hier een topic geopend over de Forex Immersion. De prijs van de training is EUR 997,-.

Het platform dat wij tijdens de training gebruiken is Axitrader. In het kader van nieuwe accounts hebben zij 10 zitplaatsen gesponsord die ik mag weggeven.

Voorwaarde is wel dat u 20 t/m 24 maart deelneemt aan de Forex Immersion. Tijdens de training zult u het platform van Axitrader gebruiken. Daarvoor vragen wij u om een (demo) account te openen.

Tijdens de training leert u oa


De basis van Forex: wat is het en hoe werkt het?
Je leert wanneer je een belegging moet openen om succesvol te zijn.
Je leert hoe je moet omgaan met risico’s en hoe je winsten maximaliseert.
Je leert gebruik te maken van technische analyse waarmee je de koers kunt voorspellen.
Je ontdekt hoe succesvolle traders denken: mindset is uiteindelijk key!
Je leert hoe je ook bij een dalende markt geld kunt verdienen.

Mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. als u zich wilt aanmelden voor deze training. De eerste 10 aanmelders krijgen een gratis entreebewijs(incl koffie/thee arrangement).
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7552 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Re:5 -daagse Forex training
Dellooj schrijft:

Onlangs heb ik hier een topic geopend over de Forex Immersion. De prijs van de training is EUR 997,-.

Het platform dat wij tijdens de training gebruiken is <strong>Axittrading.</strong> In het kader van nieuwe accounts hebben zij 10 zitplaatsen gesponsord die ik mag weggeven.

Voorwaarde is wel dat u 20 t/m 24 maart deelneemt aan de Forex Immersion. Tijdens de training zult u het platform van Axittrading gebruiken. Daarvoor vragen wij u om een (demo) account te openen.

Tijdens de training leert u oa


De basis van Forex: wat is het en hoe werkt het?
Je leert wanneer je een belegging moet openen om succesvol te zijn.
Je leert hoe je moet omgaan met risico’s en hoe je winsten maximaliseert.
Je leert gebruik te maken van technische analyse waarmee je de koers kunt voorspellen.
Je ontdekt hoe succesvolle traders denken: mindset is uiteindelijk key!
Je leert hoe je ook bij een dalende markt geld kunt verdienen.

Mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. als u zich wilt aanmelden voor deze training. De eerste 10 aanmelders krijgen een gratis entreebewijs(incl koffie/thee arrangement).



AxiTrader is het. Met 1 letter T :blush:

www.forexpeacearmy.com/public/review/axitrader.com.au
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7567 by Generaal
Replied by Generaal on topic Re:5 -daagse Forex training
Ik ben onlangs naar 'n waarzegster geweest. Ze wist me te voorspellen dat er groot gewin via forex te rapen valt, en dat ik er maar eens naar moest..kijken, of ze gelijk had!
Sorry maar ik zit momenteel al even met 'n overvol brain van alles wat ik al gelezen, gezien, gehoord en voorspeld kreeg..even 'n cooldown en me focussen op 1 bepaalde strategie en zien waar we ermee terecht komen op termijn, via 'n demo account. Verder probeer ik me enkel in te laten met brokers die ook het MT4 platform ondersteunen, kwestie van toch al ergens 'n rode draad te hebben.

Just my 2cnts of it.
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7568 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Re:5 -daagse Forex training
Ik hoop dat je een grapje maakt? Een waarzegster? Als je in dat soort onzin en zweverigheid gelooft, vraag ik me heel erg af of je mentaal stabiel genoeg bent om te kunnen forex traden. Zolang je niet rationeel kan nadenken en goed kan omgaan met winsten en verliezen dan zal je nooit succesvol worden.

Price action day trading
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7569 by Generaal
Replied by Generaal on topic Re:5 -daagse Forex training
Tuurlijk was het 'n joke!
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7572 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:5 -daagse Forex training
lol

Een Generaal laat zijn veldslagen niet voeren door een waarzegster! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The topic has been locked.
More
10 years 1 month ago #7573 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Re:5 -daagse Forex training
Generaal schrijft:

Tuurlijk was het 'n joke!


Ik schrok al.. :silly:

Price action day trading
The topic has been locked.
  • Dellooj
  • Dellooj's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 1 month ago #7592 by Dellooj
Replied by Dellooj on topic Re:5 -daagse Forex training
Training zit vol!Topic mag op slot ;)
The topic has been locked.
Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.365 seconds

 

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.