Topic-icon Klankbord/mentor

• Buissie
  • Buissie's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 8 months ago #7586 by Buissie
Klankbord/mentor was created by Buissie
Wie kan me helpen?
Ben net bezig met FX.
Het gaan niet slecht maar kan duidelijk beter.
Ik zit vol vragen en ben opzoek naar een mentor/klankbord.
Iemand waar ik af en toe een kop koffie mee kan drinken om het een en ander tegen aan te houden.
Liefst iemand die fulltime bezig is met handel in de FX.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 8 months ago #7587 by Generaal
Replied by Generaal on topic Klankbord/mentor
Beste Buissie,
Eveneens als newbie, heb ik het een en ander al doorlezen en geloof me, ik kom elke dag nog dingen tegen waarvan ik niets af weet..

Ik probeer momenteel het gebeuren van www.hectortrader.com te volgen, overweeg zelfs om z'n cursus aan te schaffen.

Denk dat je vooreerst de basisbegrippen grondig zal moeten bestuderen, je 'n inzicht zien te verschaffen wat het inhoudt, het verhandelen van valuta's..

En naar mijn persoonlijke mening, ben je met deze kluit wel 'n half jaar zoet, gelukkig kan je voldoende demo accounts mogelijkheden vinden, om je vorderingen te toetsen.

Verder is het 'n kwestie om 'n strategie te vinden, waar jij jezelf goed bij voelt, ik zie het echt niet zitten om alles wat je toegeschoven wordt, te gaan uitzoeken.

Uiteraard sta ik open voor informatie, opvattingen enz..

Groeten,
Generaal

More
5 years 8 months ago #7589 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Klankbord/mentor
Ik zou je via skype wel wat op weg willen helpen sturr me maar een PM als je dat wat zou lijken.

More
5 years 8 months ago #7590 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Klankbord/mentor
Iemand die fulltime bezig is met Forex, is in mijn ogen zijn kostbare tijd aan het verspillen. Als je ongeveer 3 uurtjes per dag aan besteed, dan kan je onwijs veel geld verdienen. Misschien nog wel meer dan al die stressers die de hele dag achter de computer charts zitten te bekijken. Het klinkt en lijkt professioneel als je de hele dag charts zit te bestuderen met heel veel moeilijke indicatoren op je beeldscherm. Ik ben er wel achter gekomen dat een kale chart en 3 uurtjes per dag prima werkt.

Hier een artikel over hoe een dag van een pro trader eruit ziet

Als je wil kan ik je wel het 1 en ander op weg helpen en nog meer dingen vertellen over hoe ik forex benader. Stuur maar een PM dan.

Price action day trading

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
5 years 8 months ago #7690 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Klankbord/mentor
Heren,

De zoektocht zal inderdaad lange tijd duren.

Je hoeft niet altijd te betalen om een goede start te maken. Ook ik ken de cursus van Hector Deville. Absoluut bruikbaar...maar betaald!

Zelf ben ik sinds een jaar bezig met ElectroFX...Inmiddels een betaald abonnement maar ooit begonnen met een gratis account. Zeer veel informatie, video's en gratis Price Action systeem om in te zetten op Metatrader 4.
Daar ben ik absoluut een tijd mee zoet geweest. Maar heel veel informatie op een gratis account, met prima ondersteuning.

Via mijn site kun je kijken of het iets voor je is:
www.generaalgoudvis.nl/?page_id=413

Je kunt natuurlijk ook direct op zijn site kijken
electrofx.com/?ap_id=Generaal_Goudvis

Belangrijkste is dat hij een compleet systeem deelt om te leren zonder hiervoor geld te vragen. Voor vragen is er direct en snel contact mogelijk en een forum.

En als het je net zo bevalt als mij dan kun je altijd nog vervolgstappen maken. Maar dan ben je de demo-fase al voorbij en is een live-account met alle psychologie je grootste obstakel :silly:

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.371 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl