Topic-icon Vraag, verdieping

• Buissie
  • Buissie's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 6 months ago #7669 by Buissie
Vraag, verdieping was created by Buissie
Mensen wie kan me helpen?
Als ik een order open om te wijzigen of te plaatsen dan kan ik ook kiezen uit een verdieping van 80 of 150. Standaard staat hij op 80. Wie weet wat ik hiermee moet of kan doen???

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 6 months ago #7670 by helwig
Replied by helwig on topic Vraag, verdieping
kan het iets te maken hebben met de water standen?

More
5 years 6 months ago #7673 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Vraag, verdieping
Hee Buissie,

Volgens mij snap ik wat je bedoeld. Het gaat om de stoploss prijzen toch? 80 en 150 is dan 8 of 15 pips. Bij de stoploss en je hebt een koop order dan is dat 8 punten onder de order prijs. Als de trade al loopt is het 8 pips van de huidige prijs.

Je kan dat geloof ik ook veranderen. Bijvoorbeeld in 200, dan zet die 20 pips onder de prijs een stoploss.

Snap je het? Bij sommigen paren wil de broker dat je minimaal 8 pips sl of tp hebt en bij wat paren waar minder in gehandeld wordt is het 15 pips.

Zoals je op de afbeelding kan zien is het minimale bij mijn broker 2 pips (20 pipettes)

Price action day trading
Attachments:

• Buissie
  • Buissie's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 6 months ago #7678 by Buissie
Replied by Buissie on topic Vraag, verdieping
Maarten, dank voor je uitleg, het is me duidelijk. Ik ga er eens mee spelen. Thnx

More
5 years 6 months ago #7683 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Vraag, verdieping
Oke mooi. Je kan het dus ook als hulp tool gebruiken om bijvoorbeeld een afstand van 30 pips uit te rekenen. Wil je een stoploss op 30 pips van je order, dan voer je dus 300 in en dan druk je op de rode button achter: kopier als.

Het is net even iets makkelijker dan zelf uit te rekenen hoe ver je de stoploss moet zetten als je die 30 pips wilt.

Succes ermee

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.177 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl