Topic-icon Trading Systeem ==>> meer dan 1000 pips PER WEEK!!

• korthouj
  • korthouj's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 10 months ago #8437 by korthouj
Hallo iedereen,

Ik ken een forex trading systeem die handmatig getrade moet worden en die nu al enkele maanden consistent meer dan 1000 pips per week winst maakt!

Het trading systeem is niet van mezelf en ik maak geen winst door het trading systeem te promoten, maar ik wil zoveel mogelijk mensen helpen om echt een full time inkomen te genereren met forex. Het systeem is eenvoudig te installeren en gebruiken, zelfs voor beginners. Het komt met een template en vier indicatoren, zodat traden eenvoudig en plezierig word!

Als u mij even een persoonlijk bericht stuurt (door op mijn gebruikersnaam "korthouj"te klikken) met uw email-adres erin, dan stuur ik u de link naar een webpagina waar u uw naam en email moet invullen. U ontvangt daarna info over het betreffende trading systeem.

Succes !! :laugh:

Johan - developer Fisher Roulette Software

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 10 months ago #8438 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Trading Systeem ==>> meer dan 1000 pips PER WEEK!!
korthouj schrijft:

Hallo iedereen,

Ik ken een forex trading systeem die handmatig getrade moet worden en die nu al enkele maanden consistent meer dan 1000 pips per week winst maakt!

Meer van dit soort verhalen gelezen. Geloof er geen snars van.

More
4 years 10 months ago #8439 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Trading Systeem ==>> meer dan 1000 pips PER WEEK!!
Dag korthouj,

Als je echt het met iemand wilt delen heeft zo'n bericht geen zin. Die titel met hoofdletters veraad al genoeg.
En waarom kan je die link niet gewoon hier gelijk plaatsen? Net als Crosstrader zegt: ik geloof er geen snars van.

Price action day trading

More
4 years 10 months ago #8440 by hoop090764
Goed idee plaats de link maar hier :cheer:
Ik geloof er ook helemaal niets van.

Hoe zeggen ze dat toch als iets te mooi is om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn!!

• korthouj
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 10 months ago #8441 by korthouj
Hallo,

Ik kan de link niet plaatsen, want adverteren is geloof ik niet toegestaan.
Maar ik wil het wel proberen, met het risico dat de post verwijderd
word.

Edit: link verwijderd

En ik begrijp het ongeloof, want het klinkt te mooi om waar te zijn.
Maar soms moet je gewoon aktie nemen en niet teveel nadenken!
Ongelovige mensen zullen er altijd zijn. Het zijn de mensen die aktie
nemen, die winst maken en grote dingen tot stand brengen...

Enfin, genoeg gepreekt. Hahaha :lol: Ik zou zeggen: PROBEER het uit... !
(Je kan het op een demo account uitproberen en om een refund vragen als
het niet mocht werken voor je..)

Ook kun je de maker van het systeem contacten via Skype als je vragen hebt
of eerst bewijs wilt zien! Zijn Skype-ID staat onderaan de optin-pagina.

Succes !! :laugh:

Groeten,
http://fisherroulette.com

More
4 years 10 months ago #8442 by Jelle
Ik heb de link verwijderd, omdat adverteren op het forum idd niet is toegestaan. (overigens zag ik dat je dat in je eerste post ook niet deed).

Verder ben je uiteraard van harte welkom als forum lid Johan.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• korthouj
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 10 months ago #8443 by korthouj
Jelle schrijft:

Ik heb de link verwijderd, omdat adverteren op het forum idd niet is toegestaan. (overigens zag ik dat je dat in je eerste post ook niet deed).

Verder ben je uiteraard van harte welkom als forum lid Johan.

@Jelle
Hallo Jelle, bedankt voor je reactie. Ik dacht al dat ik geen links kon plaatsen. (helaas)
Maar kunnen Forexinfo.nl-forum members wel hun email-adres in een persoonlijk bericht naar mij sturen? Dan kan ik ze daarna van de nodige informatie voorzien als ze dat willen.

@everybody
Stuur mij even een persoonlijk bericht met je email adres als je de link naar de optin pagina wilt hebben waar je je naam en email kunt invullen, waarna je de link naar de webpagina van het systeem kort daarop ontvangt per email van de maker van het systeem.

Excuses voor het ongemak. Maar de link die ik had geplaatst, is verwijderd omdat adverteren (zoals ik al aangaf in mijn vorige post) niet is toegestaan. Het werkt het beste als je even je email-adres bericht naar mij in een PM, want dan ben ik wat vrijer om datgene te emailen wat ik wil zonder beperkingen. Bedankt alvast!

groeten,
http://fisherroulette.com

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.195 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl