Topic-icon Bestaat deze indicator?

• trader01
  • trader01's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 11 months ago #8572 by trader01
Bestaat deze indicator? was created by trader01
Hey traders,

Ik zoek een indicator waarbij ik kan zien waar wie iedereen ongeveer zijn pending orders heeft staan en stoplosses en dergelijke.
Zodat ik kan speculeren waar de markt dergelijke veranderingen maakt.
Dit kan ook helpen voor mijn entry points.

Ik heb wel zoon programma`tje (trade west forex informer) gevonden maar aangezien ik op 5 min chart handel vind ik dit niet nauwkeurig (24 charts)

kennen jullie deze indicator voor wat kortere time frames?
Of een eventueel programma`tje

Ik hoor het graag van jullie!

Mvg Trader01
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 11 months ago #8573 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Bestaat deze indicator?
Er bestaat zoiets als de Order Flow Index. MT4 kan dit niet want die krijgt dergelijke gedetailleerde data niet.

www.forexfactory.com/showthread.php?t=284572

Gaat hier wat dieper op in.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 11 months ago #8575 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Bestaat deze indicator?
Het grote geld plaatst geen grote orders op basis van een 5 min chart. Grote jongens en grote orders zorgen wel voor grote bewegingen.

Op dagelijkse basis is het denk ik veel makkelijker en overzichtelijker om de orders te weergeven. Op een 5 minute chart wordt dat waarschijnlijk 1 grote spaghetti. Beetje lastig om uit te leggen, maar hopelijk begrijp je het..

Price action day trading

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 11 months ago #8576 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Bestaat deze indicator?
Charts bieden een weergave van geplaatste orders. Orders zijn nooit gerelateerd aan een timeframe. Dat zijn gewoon koop- en verkoopopdrachten tegen een bepaalde prijs.

Strategieën worden gerelateerd aan timeframes of aan tickvolumes (tickcharts) of aan prijsverschuivingen (renko, range en p&f).

Bijgaande afbeeldingen laten twee soorten van order flow zien.

De eerste is een soort P&F chart waarbij orders en volume van de orders in beeld zijn. Veel gebruikt door traders die rechtstreeks op de commoditiesmarkt werken, minder bij valuta, niet in forex.

De tweede bevat een order volume grafiek langs de zijkant waarmee je support en resistance gebieden kunt vinden.

Zowel jForex als NinjaTrader kunnen dit soort charts maken. MT4 en cTrader niet. (edit) De broker moet de data natuurlijk wel verschaffen en echte forex brokers doen/kunnen dat niet.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl
Attachments:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.180 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl