Topic-icon Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker

More
4 years 8 months ago #8719 by Mc4U
Hallo, ik ben helemaal fris en nieuw in de wereld van het Trade. Ik heb onlangs een course gevolgd in Londen bij Learn to Trade by Greg Secker na een Seminar gevolgd te hebben in de RAI Amsterdam Nov. 2014. Mijn brandende vraag is of er iemand ervaring heeft met deze Learn to Trade organisatie? Ben eerlijk gezegt best wel heel erg geinspireerd geraakt door deze maar weet gewoon veel te weinig van deze wereld in het algemeen en vooral van deze organisatie. Ben erg benieuwd naar jullie reactie. Mvg Kevin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 8 months ago #8731 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
Ik heb zijn website even zitten bekijken en ik verbaasde mij gelijk al over het filmpje op de homepage. Het eerste beeld wat je ziet is een man die uit een dikke lambo stapt. Hartstikke leuk voor die vent, maar als dit je eerste indruk is met forex, dan begin je al met een valse start.

Uiteindelijk is iedereen zijn doel geld verdienen, maar ik heb ondertussen geleerd dat dromen over die dure auto's en grote huizen je trading succes alleen maar in de weg gaat zitten. De wil om een solide trading manier te creëren en om goed om te gaan met risico, zal er uiteindelijk vaak in resulteren dat het resultaat in geld veel groter is.

Als ik naar zo'n forex course kijk die hij aanbied, dan valt mij op dat het vooral globale informatie is. Deze informatie kan je zelf makkelijk op het internet terug vinden. Er zijn ook veel goede websites met gratis content. www.learntotradethemarket.com en www.babypips.com zijn daar twee voorbeelden van. Ik denk dat je na het uitpluizen van die websites al heel anders tegenover dit soort cursussen staat.

Ik kan niks vinden over prijzen, maar meestal zijn die geintje erg duur

Price action day trading

More
4 years 8 months ago #8733 by Mc4U
Inderdaad het filmpje daar heb ik me absoluut niet door laten leiden.
Ben in Nov. vorig jaar naar een Seminar geweest van Jordan Belfort (The Wolf of Wallstreet).
Hij zelf was al erg inspirerend maar op de 2de dag kwamen er 3 extra sprekers waaronder dus Greg Secker.
Zijn verhaal (in het geheel) heeft me toch getriggerd om voor 2500,- naar Londen te gaan en daar een 2daagse course te volgen. Op deze 2 dagen erg veel geleerd, strategie etc. door zeer deskundige sprekers. Nu werd er de mogelijkheid weggelegd om door de grotere en succesvolle traders binnen deze organisatie opgeleid te worden en binnen een jaar een continue rendement te halen van minimaal 12% per maand? de inleg is rondom de 25.000,- wat door hun word aangevuld tot 100.000,-
Dus wat je zelf zegt deze geintjes zijn meestal erg duur, dit blijkt wel.
Mijn instelling is wel met geld maak je geld!
Heb alleen totaal niet de kennis in huis van het Traden of dit mogelijk of juist TOTAAL ONMOGELIJK is.
Het lijkt en is natuurlijk op het eerste oog te mooi om waar te zijn, is dit het echt of zou er toch een paar % waarheid in kunnen zitten...??????

Bedankt voor je reactie, apprecieer dit enorm!

More
4 years 8 months ago #8734 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
Ik ben ook naar Jordan geweest, naar de middag show. De tweede dag kon ik niet, die was gratis toch? Die gasten zijn goed in verkopen zie ik al :p Jordan zelf had ook iets in Londen dacht ik!?

12% in de maand is een prima rendement en zeker haalbaar in de forex. Is die ton dan live geld op een account? Als beginner 25.000 uitgeven aan forex, of daarmee als startkapitaal beginnen is wel erg veel vind ik zelf. Oefen eerst maar is op DEMO, daarna een jaar met een kapitaal van 2k en als dat lekker gaat kan je over dat soort bedragen gaan nadenken.

Ik geloof best dat zij jou kunnen leren traden. Ik kan je in een week ook helemaal precies uitleggen hoe er in de forex geld verdient kan worden en op welke manier ik dat aan het doen ben. Het vervelende is alleen, dat kennis en strategie maar een klein deel van het traden is. Je moet echt een tradersmindset creëren, waarin je leert omgaan met emotie. Dat kunnen zij jou wel uitleggen, maar dat moet je ervaren en ondergaan en je moet een aantal keer op je bek gaan en ervaren hoe je emotie werkt tijdens het traden.

Wat ik wil zeggen is dat alles uitlegt kan worden, maar dat je zelf als trader ontwikkelen een lastige onderneming is. Zij kunnen je dus geen garantie bieden voor succes. Ik zou je daarom adviseren het niet te doen. Er zijn goedkopere manieren om dezelfde kennis te vergaren.

Price action day trading

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 8 months ago #8737 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
Traden leer je niet in een seminar van een middag. Traden moet je oefenen. Eindeloos naar de charts kijken, lijnen trekken en zo de wave-patronen gaan herkennen.

Zo'n seminar is vooral veel peptalk, gezeik over risicocalculatie en geldklopperij.

Als je wilt traden, zoek dan een club die geen strategie aanbiedt. Als je die kunt vinden, heb je wellicht een goede.

Een goede oefening om je hersenen te trainen patronen te herkennen, is het spelletje Tangram... Zoek maar op.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 8 months ago #8741 by HansFX
Helemaal eens met SemperAugustus, traden is vooral een kwestie van veel oefenen. Het volgen van allerlei seminars is op zich ok. Maar daar gaat het meestal alleen over een of andere strategie, en een beetje moneymanagement.

Ik herken dat omdat ik ook diverse trading seminars gevolgd heb. Via een omweg kwam ik op een business training waarbij veel nadruk op de mindset gelegd werd. Toen ik het ging toepassen op mijn traden kwam ik erachter waarom ik het lastig vond om op de knop te drukken.

Van de week was ik hier info over aan het opzoeken en vond een artikel "Als je niet afrekent met deze terroristen, dan ga jij jezelf later haten". Hier is de Link . Wellicht heb je er wat aan.

Winners never quit and quitters never win

More
4 years 8 months ago #8743 by Mc4U
De 2de show was idd gratis! Die ton word zoals gezegd op een live account geplaatst, winstverdeling 60% voor mij 40% voor hen.. snelstoomservice naar een rendement van 12% is de hoofdomschrijving die ik er van kan maken. Binnen dit jaar diverse Bootcamps (learn forex, Mastertrader) te volgen, 24 coaching sessies en meer bij inbegrepen. Ze hebben bij de 2 daagse training absoluut ook die emotionscontrole aspecten aangehaald en zeker niet onder stoelen of banken gestoken. Maar de potentie...? Ik heb (dus ook) de finacieele mogelijkheden gezien..? waar het uiteindelijk iedereen om te doen is (denk ik toch?).. maar wat is reeel..?

More
4 years 8 months ago #8744 by Mc4U
Ik neem je advies graag aan, dank je wel. gr Kevin

More
4 years 8 months ago #8745 by Mc4U
Dank je wel voor de link. gr Kevin

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 8 months ago #8746 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
Stink er niet in!

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 7 months ago #8790 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
SemperAugustus schrijft:

Stink er niet in!

Dit!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.180 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl