Topic-icon Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker

More
4 years 8 months ago #8719 by Mc4U
Hallo, ik ben helemaal fris en nieuw in de wereld van het Trade. Ik heb onlangs een course gevolgd in Londen bij Learn to Trade by Greg Secker na een Seminar gevolgd te hebben in de RAI Amsterdam Nov. 2014. Mijn brandende vraag is of er iemand ervaring heeft met deze Learn to Trade organisatie? Ben eerlijk gezegt best wel heel erg geinspireerd geraakt door deze maar weet gewoon veel te weinig van deze wereld in het algemeen en vooral van deze organisatie. Ben erg benieuwd naar jullie reactie. Mvg Kevin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 8 months ago #8731 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Is iemand bekend met Learn to Trade by Greg Secker
Ik heb zijn website even zitten bekijken en ik verbaasde mij gelijk al over het filmpje op de homepage. Het eerste beeld wat je ziet is een man die uit een dikke lambo stapt. Hartstikke leuk voor die vent, maar als dit je eerste indruk is met forex, dan begin je al met een valse start.

Uiteindelijk is iedereen zijn doel geld verdienen, maar ik heb ondertussen geleerd dat dromen over die dure auto's en grote huizen je trading succes alleen maar in de weg gaat zitten. De wil om een solide trading manier te creëren en om goed om te gaan met risico, zal er uiteindelijk vaak in resulteren dat het resultaat in geld veel groter is.

Als ik naar zo'n forex course kijk die hij aanbied, dan valt mij op dat het vooral globale informatie is. Deze informatie kan je zelf makkelijk op het internet terug vinden. Er zijn ook veel goede websites met gratis content. www.learntotradethemarket.com en www.babypips.com zijn daar twee voorbeelden van. Ik denk dat je na het uitpluizen van die websites al heel anders tegenover dit soort cursussen staat.

Ik kan niks vinden over prijzen, maar meestal zijn die geintje erg duur

Price action day trading

More
4 years 8 months ago #8733 by Mc4U