Topic-icon Extra kosten?

More
4 years 7 months ago #8814 by Mc4U
Extra kosten? was created by Mc4U
Worden er eigenlijk (extra) kosten berekend als ik de Take Profit en/of Stop Loss lijnen mee blijf verschuiven of tijdens een lopende trade regelmatig verander..?

Heb nog een aantal trades lopen maar ben er toch wel achter dat ik nog heeeel veel te leren heb. Ik zeg: pas op de plaats, lezen, lezen, lezen.... en dan (ergens in de toekomst) met een plan! het strijdtoneel weer betreden. :)

Sinds November vorig jaar (pas) bekend geraakt met Forex.... maar wat er daarna nog allemaal bijkomt aan informatie en mogelijkheden.... :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 7 months ago #8815 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Extra kosten?
Er zijn geen kosten verbonden aan het veranderen van een order of positie. Wel grenzen, zoals max eenmaal per seconde en zo.

Grappig genoeg en mede door de mensen op dit forum, kom ik tot de conclusie dat kennis en studie niet garant staan voor winstgevend handelen en vaak zelfs in de weg staan.

Eigenlijk heb je om succesvol te handelen totaal geen kennis van Forex of valutahandel nodig. Je hoeft niets te weten. Je hoeft niet eens te kunnen rekenen. Je hoeft alleen maar te leren patronen in de koers te herkennen.

Handelen is een ambacht. Iets wat je moet oefenen. Niet door steeds naar een nieuwe heilige graal te zoeken, niet door steeds weer nieuwe methoden en gereedschappen te proberen of eindeloos te lezen, maar door je te beperken tot de simpele feiten: kandelaars en koersbewegingen.

Vergelijk dit met een pokeraar. Een goede pokerspeler kan ook met een slechte hand winnen. Een slechte pokerspeler zal ook met een goede hand verliezen. Zo'n verliezer moet gewoon meer spelen om meer kans te maken. Geen enkele methode of studie zal zijn/haar spel verbeteren, behalve oefening.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 7 months ago #8817 by Mc4U
Replied by Mc4U on topic Extra kosten?
Bedankt voor je duidelijk antwoord!

More
4 years 7 months ago #8821 by Paulvm89
Replied by Paulvm89 on topic Extra kosten?
Je moet er wel rekening mee houden dat er een premietijd is waarop er premie over je waarde van je open posities moet betalen dus dit gaat er dan wel af als je de positie langer open laat. Je kunt ook een premie ontvangen over de waarde van je positie maar volgens mij gebeurd dit amper en die premies zijn dan ook veel lager, dat is in ieder geval mijn ervaring ermee.

More
4 years 7 months ago #8823 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Extra kosten?
Paulvm89 schrijft:

Je moet er wel rekening mee houden dat er een premietijd is waarop er premie over je waarde van je open posities moet betalen dus dit gaat er dan wel af als je de positie langer open laat. Je kunt ook een premie ontvangen over de waarde van je positie maar volgens mij gebeurd dit amper en die premies zijn dan ook veel lager, dat is in ieder geval mijn ervaring ermee.

Bedoel je niet gewoon de swap kosten? Die elke dag om 23:00 wordt berekend. Nu deze week even om 22, vanwege de verandering naar zomertijd.

Bij deze swapkosten is het altijd of bij de één(long of short) betalen en bij de ander (long of short) geld krijgen. Het heeft te maken met de rentestanden van de verschillende centrale banken. Bij alle yenparen is het momenteel swap krijgen bij een long positie en betalen bij een short.

Price action day trading

More
4 years 7 months ago #8827 by Mc4U
Zal ik mezelf eens bezig mee gaan houden.
Dank je wel!

More
4 years 7 months ago #8828 by Mc4U
Gelukkig komt er bij een beginnende trader weinig tot geen nieuwe informatie op je af.
En het is ook zo weinig wat je er allemaal mee kunt doen!
Gelijk vanaf het begin volledig te snappen en duidelijk te plaatsen, heerlijk.
Denk af en toe weleens waar ben ik aan begonnen.
Maaaarrrr, ik hou wel van een uitdaging en ben absoluut geen opgever.
Vooral niet als je dan ziet dat bepaalde strategieeen gewoon echt werken!
I'am hoocked!
Moet misschien alleen is wat meer geduld hebben.

Volgende notering op me to do lijst: wat hoe en waar welke kosten.. (zeker niet onbelangrijk).

Bedankt voor de reactie.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.183 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl