Topic-icon Absolute beginner

• George27
  • George27's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 4 days ago #9234 by George27
Absolute beginner was created by George27
Hi,
okay dus ik ben nu 2 weken bezig met forex, binaire opties.
Heb zo ongeveer wel alle fouten gemaakt die een beginner kan maken en ben inmiddels ook een paar honderd euro armer.
Nou wist ik van te voren wel dat dit ging gebeuren dus ik zie het dan ook als speelgeld. Maar ben wel een beetje uitgespeeld nu.
Tijd voor serieuze aanpak, ik wil hier mee verder,

Ik heb inmiddels best veel gelezen via internet en ben ook druk bezig dit forum te bestuderen (overigens een geweldig forum hier!).
Nu nog al die kennis zien te integreren in de praktijk.
Wat ik jullie wil vragen is het volgende:
- Een paar dagen geleden vanaf 23:30 kabbelde de EUR/USD in keurige heel voorspelbare golfjes een paar uur op en neer.
Het was kinderspel met 2 minute expire om goed te scoren :woohoo: Echter zijn zulke periodes te voorspellen?
Wat is de beste tijd/forex paar voor 2 minute expire trading?
- Dan het volgende: hoe zit het nou met binary option signals service? Gebruiken jullie dat? Werkt dat?
- 24Option heeft een signalservice waar je apart voor betaald. Ik vind het een schitterend platform, wat is jullie mening?

Ik heb natuurlijk nog wel 100 vragen maar dat is voor later.

Tnx,
George27

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 days ago #9235 by rlanger
Replied by rlanger on topic Absolute beginner
Hallo George,

Als mede-beginner wil ik je graag wijzen op de site van Babypips.com. Daar vind je een uitgebreide training (School) waar ikzelf heel veel aan heb gehad, ook binaire opties worden (volgens mij in een van de laatste hoofdstukken) behandeld. Wellicht heb je er iets aan.

Veel succes!
René

More
4 years 2 days ago #9240 by Jelle
Replied by Jelle on topic Absolute beginner
He George, van harte welkom op het forum!

Omdat het zwaartepunt van de forex handel in Europa - en in iets mindere mate - de VS ligt, is het vanaf 23.00 tot 08:00 Nederlandse tijd vaak rustiger op de forex, waardoor sommige paren dan vaak vrij rustig bewegen. Dat geldt uiteraard minder voor paren met een Aziatische valuta erin, zoals de yen, of de ringgit, of won. Ook de Aussie en Kiwi (Nieuw-Zeelandse valuta) zijn actiever.

Wat betreft signaal services: die kunnen zeker nuttig zijn, zolang het je maar niet al te lui maakt en je op een gegeven moment zelf niet meer de ratio inziet van het signaal dat afgegeven wordt.... :-)

Nogmaals welkom en veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 years 10 months ago #9402 by kbj
Replied by kbj on topic Absolute beginner
en ook ik ben brand-new (als trader wel te verstaan..) Ik heb de indruk dat in mei/juni de 1 minuut candle-sticks sneller "vulden" en langer waren, klopt dat ? en zo ja waar ligt dat dan aan ?

More
3 years 10 months ago #9406 by Jelle
Welkom op het forum kbj :-)

Een minuut blijft een minuut, wat dat betreft veranderen de candles niet. Het is wel zo dat je toenemende volatiliteit kunt terugzien in langere candles met ook vaak langere shadows, oftewel de stokjes aan de uiteinden, die laten zien dat de koers daar op enig moment tijdens de candle wel is geweest, maar dat die koers niet kon worden vastgehouden.

More
3 years 10 months ago #9409 by kbj
Replied by kbj on topic Absolute beginner
bedankt voor het antwoord. Ik begrijp dat een minuut, één min. is en blijft. Uit uw antwoord maak ik op dat wanneer candles en schaduwen langer worden (binnen een minuut) er sprake is van toegenomen volatiliteit. Mijn vraag had dus moeten zijn, klopt het dat er in mei en juni meer volatiliteit in de markt was dan op dit moment ?
Ik begrijp ook dat markten steeds veranderen, maar was er in mei/ juni sprake van méér volatiliteit ten op zichte van andere jaren of zijn de kleine candles van nu min of meer de "norm"?

More
3 years 10 months ago #9412 by Jelle
De volatiliteit op de forex was in april/mei hoger dan nu, maar de grootte van de candles - oftewel de afstand die de prijs aflegt binnen een bepaalde periode - wordt ook bepaald door de tijd van de dag, nieuws dat uitkomt etc. Bovendien verschilt de volatiliteit ook per valutapaar.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.179 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl