Topic-icon Even voorstellen

• George27
  • George27's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 1 day ago #9246 by George27
Even voorstellen was created by George27
Hallo allemaal,
Ik ben George27, 49 jaar oud en sinds een paar weken aan het traden.
Heb alle (?) beginners fouten al gemaakt en dat is okay, heb ervan geleerd :whistle:
Als zelfstandige kan ik mijn tijd zelf indelen en zit de laatste tijd wel erg veel achter het scherm.
Ik weet vrij zeker dat ik het traden ook niet meer los laat, het geeft een kick als het goed gaat. Vooral scalpen is erg leuk.
Realiseer me dat ik nog een hele lange weg te bewandelen heb voordat ik echt wat kan verdienen maar ik heb de tijd.
Het boek van Jelle is inmiddels besteld (misschien had ik dat een paar honderd euro terug moeten doen :laugh: )

Fijn dat dit forum bestaat, ik zal er nog veel gebruik van maken.
Ik kom uit Rotterdam maar woon in Zuid-Limburg sind 3 jaar. Als er mensen in de buurt wonen en eens een keertje scalping technieken kunnen demonsteren dan hou ik me aanbevolen, heb ook op dat gebied nog enorm veel te leren.

Mvrgr,
George27

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 6 hours ago #9251 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen
He George, nogmaals van harte welkom op het forum!

Leuk dat je het boek gekocht hebt, hoop dat je er nog wat nieuwe nuttige dingen uithaalt die je (alsnog) wat geld zullen besparen! :-)

Als je vragen hebt, aarzel niet ze te stellen op het forum, daar is het immers voor. En als je dan zelf over een tijdje een echte forex scalping expert bent geworden, kun je op jouw beurt weer nieuwe leden op weg helpen.

Veel succes! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.226 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl