Topic-icon Nieuwe gebruiker (tips)

More
4 years 1 month ago #9259 by KennyL
Nieuwe gebruiker (tips) was created by KennyL
Hi,

Om me maar even kort voor te stellen.. Ik ben Kenny, zo goed als nieuw op de markt en gefocused om een goede trader te worden.

Ik heb zojuist een 10 daagse cursus van 'The Academy of Financial Trading' afgerond waar ik een hoop van heb geleerd. Voornamelijk de basis en wat kleine strategien & benamingen ( resistance/supp bars, hammers, doji's, ma's etc etc )
Daarnaast een aantal webinars bijgewoond van verschillende 'profs'.
Mij is opgevallen dat bij elke webinar er gehamerd wordt om bij hun een 'ultimate trader program' te gaan volgen wat neer komt op gemiddeld 1000-3000€.
Na research te hebben gedaan op het internet of deze 'pro's' betrouwbaar zijn, zijn de meningen behoorlijk verdeeld.

Wat ik me dus afvraag, is of er hier iemand tips kan geven waar ik iets aan heb.
Is het het best om zelf alles uit te zoeken en daarvan te gaan leren, aanmelden bij een chatroom en samen met andere leden daarvan kennis opdoen of iets anders?

Zie graag jullie reacties tegemoet.
Kenny

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago #9262 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuwe gebruiker (tips)
He Kenny, van harte welkom op het forum!

Zo te lezen ben je in ieder geval serieus bezig om het traden te leren, en dat is de halve oorlog (de andere helft duurt helaas langer en behelst veel oefenen, leren, kritisch kijken naar je eigen trades, leren je emoties in bedwang te houden, etc).

Het ene 'ultimate trader program' is natuurlijk niet het andere, en er zullen ongetwijfeld hele goede programma's bestaan - het is m.i. een beetje een misvatting uit het internet tijdperk om te denken dat het altijd weggegooid geld is om iemand anders te betalen om je iets te leren - maar ik zou er niet direct mee beginnen.

Snuffel eerst zelf eens wat rond, op dit forum en de site (zo staan er aardig wat artikelen in de forex strategie sectie), lees wat boeken (bijvoorbeeld Forex voor Ambitieuze Beginners :-), volg wat gratis webinars en ontdek zo meer over wat voor soort trader je wilt zijn. Dan kun je ook beter op zoek naar wat voor soort training je wilt volgen.

In ieder geval veel succes en nogmaals van harte welkom!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: KennyL

More
4 years 1 month ago #9263 by KennyL
Replied by KennyL on topic Nieuwe gebruiker (tips)
Bedankt Jelle!

Ik heb gelijk even het boek 'Forex voor ambitieuze beginners' opgezocht en vervolgens besteld, ben benieuwd!

Wilde eerst een subscriber worden van Timothy Sykes en vervolgens zijn trades bestuderen en wellicht een paar zelf gebruiken dmv zijn trade alerts. Na een hoop gelezen te hebben over hem, schijnt dat 9 vd 10 keer hij juist zoveel verdient doordat hij de massa een aandeel laat kopen waarop het vanzelf bullish stijgt.
Ben nu bezig meer informatie te zoeken over Paul Scolardi ( Superman ) om eventueel mee te doen aan zijn trading program.
Afwachtend wat de uitkomst vd review van Emmett Moore zal zijn. ( www.tradingschools.org/reviews/superman-trades-review/ )

Is het meerendeel hier fulltime of juist parttime trader?

More
4 years 1 month ago #9264 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Nieuwe gebruiker (tips)

KennyL wrote: Bedankt Jelle!

Ik heb gelijk even het boek 'Forex voor ambitieuze beginners' opgezocht en vervolgens besteld, ben benieuwd!

Wilde eerst een subscriber worden van Timothy Sykes en vervolgens zijn trades bestuderen en wellicht een paar zelf gebruiken dmv zijn trade alerts. Na een hoop gelezen te hebben over hem, schijnt dat 9 vd 10 keer hij juist zoveel verdient doordat hij de massa een aandeel laat kopen waarop het vanzelf bullish stijgt.
Ben nu bezig meer informatie te zoeken over Paul Scolardi ( Superman ) om eventueel mee te doen aan zijn trading program.
Afwachtend wat de uitkomst vd review van Emmett Moore zal zijn. ( www.tradingschools.org/reviews/superman-trades-review/ )

Is het meerendeel hier fulltime of juist parttime trader?

Pas op voor reviews.

Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend

Zoek maar even verder. Zie genoeg negatieve verhalen. Leer zelf traden. Volgers zijn verkeerd bezig. Al die zgn. te volgen traders verdienen hun boterham met zgn. adviezen. Blijf er ver van. Allemaal humbug. Weggegooid geld.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 1 month ago #9266 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Nieuwe gebruiker (tips)

crosstrader wrote: Pas op voor reviews.
Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend

Zoek maar even verder. Zie genoeg negatieve verhalen. Leer zelf traden. Volgers zijn verkeerd bezig. Al die zgn. te volgen traders verdienen hun boterham met zgn. adviezen. Blijf er ver van. Allemaal humbug. Weggegooid geld.

Zo is het.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.216 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl