Topic-icon Wie is wie

• Kalika call
  • Kalika call's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 1 month ago #9267 by Kalika call
Wie is wie was created by Kalika call
Zo de vakantie is voorbij . Veel kunnen lezen veel vragen die me zijn gerezen , die ik later eens zal voorleggen . Mijn grootste vraag is wie is wie ,e daarmee wil ik zeggen wie hier op het forum zijn pro en wie zijn er de non pro . En welke achter grond hebben jullie mede forummers
En hoe wordt je als beginneling goed dan wel niet damn good . Ik bijvoorbeeld ben eind verantwoordelijke van een distributie depot in Parijs voor een nl bloemen expidteur . Mij kennis van de PC IS GERING .

Kun je dus toch een goede forex handelaar worden ?

Dank bij voorbaad voor jullie reacties

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of gmail beide mogelijk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Kalika call
  • Kalika call's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 1 month ago #9268 by Kalika call
Replied by Kalika call on topic Wie is wie
Expediteur herstel

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 1 month ago #9269 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Wie is wie
Laat mij dan het spits afbijten op deze persoonlijk vraag van Kalika: Pro. Analyst sinds jaren 80, sinds een paar jaar op forex aan het handelen.

PC-kennis heb je niet nodig. Veel forex-kennis ook niet. Vooral heel veel zelfkennis. Zonder gekheid. En verder je niet gek laten maken door al die duizenden aanbieders op het web van Superduper indicatoren en strategieën en systemen. Indicators zijn überhaupt volstrekt overbodige afleidingen.

Er is maar één systeem en dat is leren en oefenen. S&R trekken, Waves leren herkennen, teken eens een equidistance channel, kandelaarpatronen en -vormen.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl
The following user(s) said Thank You: Kalika call

More
4 years 1 month ago #9271 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Wie is wie
Non-pro
Ik ben een hobby-trader, ben bijna 2 jaar bezig en heb op mijn dagjob nog tot 2017 bijgetekend. Als het de volgende 2 jaar goed gaat, zou ik een overstap kunnen overwegen.
Na wat basiskennis opgedaan te hebben: veel oefenen en lezen. Leren uit je fouten.
Beperk je in het begin tot 1 paar. Leer de grafiek kennen. Wordt gepassioneerd.
Een strategie bedenken of kiezen waar jij je goed bij voelt. Zien dat je gestaag winst maakt, risico's beperken, leren met tegenslagen omgaan, inzicht verwerven.

Veel succes!

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

More
4 years 1 month ago #9308 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Wie is wie
Student en net begonnen aan een Pre-master, met als doel om een Finance master te gaan doen. Ongeveer 2 jaar bezig met forex en nu bijna een jaar live bezig. Dit jaar live had ze ups en downs en ik denk dat ik het jaar afsluit met een klein beetje winst. Niet gek denk ik zo voor het eerste jaar. Wat de heren onder mij al aangaven ben ik het mee eens. Leer van je fouten. Trap niet in al die onzin, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook zo.

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.163 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl