Topic-icon Signals service en EA: wie gebruikt ze?

• George27
  • George27's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 2 months ago #9294 by George27
Signals service en EA: wie gebruikt ze? was created by George27
Hi,
vroeg me als beginnend trader af of het zin heeft me te verdiepen in het aanbod van signals.
Ik begrijp dat een beetje trader zelf de trends moet vinden en een strategy moet ontwikkelen maar ik vraag me af of een signal service daar onderdeel van uitmaakt van de traders hier op het forum.
En zo ja welke services gebruiken forumleden dan en waarom juist die ene specifieke?
Of waarom vind je het helemaal niks....

Toch ook wel benieuwd naar EA gebruik onder forumleden. Wie gebruikt ze en levert het iets op?
Ik heb de indruk dat de algemene tendens is dat ze niet werken.
Maar tot nu toe levert het me geld op. Weinig weliswaar (ongeveer 0-10 euro per dag) en ik heb het nog maar net 2 weken draaien. Ook dagen dat het de min ingaat hoor...Maar ach ik hoef er niets voor te doen, het staat allemaal conservatief afgesteld op een bescheiden account van 500 euro. Ik denk dat als het zo door blijft gaan ik de aanschafprijs van 130 euro er wel uit krijg. En mocht het niet goed gaan dan direct de stekker eruit natuurlijk.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 2 months ago #9296 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
Hallo George,

Ik ben bang dat je houvast zoekt dat er niet is. Je zult gewoon moeten leren traden. Op de fundamentele manier, of op de technische manier. Signal Services zijn geen vervanging voor een ambacht. Dat zou ook te makkelijk zijn.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 2 months ago #9299 by Jelle
Replied by Jelle on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
Ik ben het met Semper eens dat Signal Services zeker geen vervanging zijn voor het zelf handelen. Je zult inderdaad zelf moeten leren handelen, zelf een trading plan moeten opstellen, met daarin een strategie die je ligt, stabiel money management etc.

Ze kunnen m.i. wel dienen ter ondersteuning van je eigen handelen, maar dan is het toch altijd raadzaam om al wel een eigen trading plan te hebben, zodat je stevig genoeg in je schoenen staat om niet klakkeloos de signaal service te volgen...

Veel succes in ieder geval!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• George27
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 2 months ago #9301 by George27
Replied by George27 on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
Ik ben het helemaal met jullie eens, ik moet echt het traden zelf leren.
Heb inmiddels het boek van Jelle uit en doe de introductie cursus van babypips.com.
Ik ga het onder de knie krijgen, kwestie van tijd. Nooit gedacht dat valutahandel zo leuk kon zijn....
Dank voor jullie reactie.

• George27
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 2 months ago #9319 by George27
Replied by George27 on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
OK even voor de update, heb de EA nu 3 weken draaien en die gaat nu echt uit.
Wordt om de haverklap ge-stoplossed (is dat een woord?)
Nou ja heb er wel weer van geleerd!

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 2 months ago #9320 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
Spread the word, George.

Het is heel simpel: zou een EA echt werken, dan zou deze meteen niet meer werken... Pure logica.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 2 months ago #9321 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?

George27 wrote: OK even voor de update, heb de EA nu 3 weken draaien en die gaat nu echt uit.
Wordt om de haverklap ge-stoplossed (is dat een woord?)
Nou ja heb er wel weer van geleerd!

Toch goed dat je het zelf ondervindt. Blijf je er voortaan wel af. :) Betere leerschool is er niet.

More
4 years 1 month ago #9389 by JohanForex
Replied by JohanForex on topic Signals service en EA: wie gebruikt ze?
Welke EA was dat dan ?

Er zijn inmiddels honderden EA's, waarvan 90-95% idd rotzooi is en niet werkt of in het ergste geval jouw account opblaast.
Maar er zijn wel degelijke goede EA's met live results van meer dan 1 jaar tot zelfs 5 jaar aan toe.
Diamond
Wallstreet
Cabex
Trend Detector
Channel Trader Pro
FX Stabilizer

Hierbij komt dat EA's nog maar relatief kort bestaan en dus erg in ontwikkeling zijn en een EA die een half jaar geleden pas is gemaakt kan ook geen langere live results dan een half jaar tonen ...

More
4 years 1 month ago #9390 by crosstrader

JohanForex wrote: Welke EA was dat dan ?

Er zijn inmiddels honderden EA's, waarvan 90-95% idd rotzooi is en niet werkt of in het ergste geval jouw account opblaast.
Maar er zijn wel degelijke goede EA's met live results van meer dan 1 jaar tot zelfs 5 jaar aan toe.
Diamond
Wallstreet
Cabex
Trend Detector
Channel Trader Pro
FX Stabilizer

Hierbij komt dat EA's nog maar relatief kort bestaan en dus erg in ontwikkeling zijn en een EA die een half jaar geleden pas is gemaakt kan ook geen langere live results dan een half jaar tonen ...

Betekent dit dat je nu slapend rijk aan het worden bent? Gewoon 3 weken vakantie en dan geld overhoudt omdat de EA het werk voor je deed. Volgend jaar naar de Seychellen? Ik moet het nog zien. :dry:

More
3 years 11 months ago #9582 by JohanForex
Heb nu 22 eigen accounts draaien (real en demo) met alleen maar full automatic EA's erop.
Allemaal in de groene cijfers ... B)
Attachments:

More
3 years 11 months ago #9583 by crosstrader
Hoe lang trade die El Pulga EA nu?

JohanForex wrote: Heb nu 22 eigen accounts draaien (real en demo) met alleen maar full automatic EA's erop.
Allemaal in de groene cijfers ... B)

More
3 years 11 months ago #9584 by JohanForex
Het zijn allemaal verschillende EA's, 13 verschilende , sommige in meerdere verschillende settings

De looptijden van mij zijn verschillend, de langste draait vanaf juli (toen ben ik begonnen met de tests)
Maar het zijn alleen maar EA's met lange (meeste tussen 2 en 5 jaar) geverifieerde resultaten...
Attachments:

More
3 years 11 months ago #9585 by crosstrader
geverifieerde resultaten... zijn dat backtesten?

JohanForex wrote: Het zijn allemaal verschillende EA's, 13 verschilende , sommige in meerdere verschillende settings

De looptijden van mij zijn verschillend, de langste draait vanaf juli (toen ben ik begonnen met de tests)
Maar het zijn alleen maar EA's met lange (meeste tussen 2 en 5 jaar) geverifieerde resultaten...

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.297 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl