Topic-icon MetaTrader, tijden en daily charts

• ninjaturtle
  • ninjaturtle's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 11 months ago #9381 by ninjaturtle
MetaTrader, tijden en daily charts was created by ninjaturtle
Hoi,

Ik heb wat beginnersvragen over Metatrader en daily charts.
Ik lees vaak over het bestuderen van daily charts om hierop te handelen.
Nu is de tijdsaanduiding bij mij in Metatrader gebaseerd op GMT zo te zien, de klok loopt 2 uur achter. De laatste dagkandelaar zie ik dus (tot zover ik weet) dan pas om 2 uur 's nachts.
Zou ik iets aan instellingen moeten wijzigen?
En zoniet, als ik er niet om 2 uur 's nachts uit wil, kan ik dan toch op de een of andere manier hier iets mee doen? Ga ik bv. uit van de tussenresultaten om 22.00 uur lokale tijd? Want dan mis ik wel 4 uur. Of kan ik beter 's morgens vroeg kijken? Of, maakt het eigenlijk niet uit, als je maar een vaste tijd aanhoudt? Moet ik rekening houden qua drukte met openingstijden elders?

TIA :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 11 months ago #9382 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic MetaTrader, tijden en daily charts
Naar mijn weten is de tijd in Metatrader gebaseerd op de tijd van je broker, en kan je deze dus niet aanpassen.
Volgens mij maakt het uiteindelijk niet zo veel uit maar ik weet zeker dat er genoeg ervaren traders actief zijn in dit forum die dat uit kunnen leggen.

• ninjaturtle
  • ninjaturtle's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 11 months ago #9386 by ninjaturtle
Replied by ninjaturtle on topic MetaTrader, tijden en daily charts
Okee bedankt. Misschien is het ook wel mogelijk om zelf een soort dagkandelaar uit te rekenen die van 22.00 tot 22.00 uur loopt, of anders met 4H charts gaan werken.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.147 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl