Topic-icon Wat hulp bij beginnende technische analyse

More
4 years 3 weeks ago - 4 years 3 weeks ago #9393 by Kenny
Hallo,

ik probeer wat technische analyses te maken. Jullie zullen er nog wel om lachen maar ik ben nog beginner :) Wat ik me ook afvraag is of de afgelopen week wel een juist instapmoment is geweest. Ik heb geprobeerd mijn long positie op de AEX vast te houden op basis van de analisten maar dat heeft niet goed uitgepakt.

Zouden jullie even naar mijn analyse kunnen kijken en beoordelen of mijn denkwijze goed is?

Ik heb op drie termijnen een trendline getekend en daar bovenop de boilinger bands. Kan ik nu stellen op basis daarvan dat de AEX vandaag of komende week nog verder zal zakken? Ik zie verder ook geen nieuws wat kan duiden op terugkerend vertrouwen. Dus is bearish de beste keuze of kunnen we beter gewoon niets doen nu?

Hetzelfde concludeer ik bij de EUR/USD

The topic has been locked.
More
4 years 3 weeks ago #9394 by Kenny
Replied by Kenny on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
En het tegendeel wordt bewezen :s
More
4 years 1 week ago #9426 by Kalika call
Replied by Kalika call on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
Wat ik als leek zie is dat de AEX in een down trend zit , dus waar jij het ziet dat je long moet gaan ontgaat me .

Mede ook door het negetieve sentiment wat heerst .

sterkte
More
4 years 1 week ago #9427 by Arie
Kenny, kijk eens op deze site forexninja.nl/ . krijg je volledige uitleg hoe je wel en hoe je niet succesvol trader kunt worden. Sinds ik Semper Augustus volg nemen mijn winnende trades in sneltreinvaart toe. Jaren ben ik aangelopen tegen incicatoren, zoals Bolllinger bands, MACD, MA, EMA, en nog heel veel van die shit, die je geen enkel moment verder brengen. Zij lopen namelijk altijd achter de feiten aan. Leer gewoon traden op S&R lijnen, Waves en kandelaar formaties, met de trend mee wel te verstaan
veel succes
More
3 years 4 months ago #10344 by Mauritz1981