Topic-icon Wat hulp bij beginnende technische analyse

More
4 years 3 weeks ago - 4 years 3 weeks ago #9393 by Kenny
Hallo,

ik probeer wat technische analyses te maken. Jullie zullen er nog wel om lachen maar ik ben nog beginner :) Wat ik me ook afvraag is of de afgelopen week wel een juist instapmoment is geweest. Ik heb geprobeerd mijn long positie op de AEX vast te houden op basis van de analisten maar dat heeft niet goed uitgepakt.

Zouden jullie even naar mijn analyse kunnen kijken en beoordelen of mijn denkwijze goed is?

Ik heb op drie termijnen een trendline getekend en daar bovenop de boilinger bands. Kan ik nu stellen op basis daarvan dat de AEX vandaag of komende week nog verder zal zakken? Ik zie verder ook geen nieuws wat kan duiden op terugkerend vertrouwen. Dus is bearish de beste keuze of kunnen we beter gewoon niets doen nu?

Hetzelfde concludeer ik bij de EUR/USD

The topic has been locked.
More
4 years 3 weeks ago #9394 by Kenny
Replied by Kenny on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
En het tegendeel wordt bewezen :s
More
4 years 1 week ago #9426 by Kalika call
Replied by Kalika call on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
Wat ik als leek zie is dat de AEX in een down trend zit , dus waar jij het ziet dat je long moet gaan ontgaat me .

Mede ook door het negetieve sentiment wat heerst .

sterkte
More
4 years 1 week ago #9427 by Arie
Kenny, kijk eens op deze site forexninja.nl/ . krijg je volledige uitleg hoe je wel en hoe je niet succesvol trader kunt worden. Sinds ik Semper Augustus volg nemen mijn winnende trades in sneltreinvaart toe. Jaren ben ik aangelopen tegen incicatoren, zoals Bolllinger bands, MACD, MA, EMA, en nog heel veel van die shit, die je geen enkel moment verder brengen. Zij lopen namelijk altijd achter de feiten aan. Leer gewoon traden op S&R lijnen, Waves en kandelaar formaties, met de trend mee wel te verstaan
veel succes
More
3 years 4 months ago #10344 by Mauritz1981
Replied by Mauritz1981 on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
Hey arie een vraagje,waar of hoe volg je server augustus?....Alvast bedankt....
More
3 years 4 months ago #10346 by Arie
Op de site www.forexninja.nl vind je all informatie, uitleg, cursussen (gratis) webinars tegen een zeer laag tarief. Het enige wat je niet zult vinden is een methodiek die gebaseerd is op indicatoren. Er wordt dus gehandeld met rauwe informatie, dus alleen de chart, hierin structuren in herkennen en daarna handelen..
More
3 years 4 months ago #10347 by Jelle
Replied by Jelle on topic Wat hulp bij beginnende technische analyse
Mauritz, hou er wel rekening mee dat Arie verbonden is aan 'forexninja' en dat ook deze site de wijsheid niet in pacht heeft. Iedere handelaar heeft zo zijn eigen voorkeuren, het belangrijkste is dat je een handelsmethode vind die bij jou past. Je kunt dan ook het beste zelf onderzoek doen naar en expirimenteren met verschillende trading strategieen, in plaats van achter anderen aan te lopen die zeggen het ei van Columbus te hebben. Want helaas, dat ei bestaat niet :-)

Begin bijvoorbeeld op de artikelen sectie van forexinfo en krijg op die manier een eerste idee van wat je wel en niet ligt. Vandaar kun je dan verder en gerichter gaan zoeken. Nogmaals, laat je niet te snel iets aanpraten maar ga zelf op onderzoek uit en doe je eigen voorwerk.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
More
3 years 4 months ago #10349 by Arie
Jelle, ik ben aan NIETS verbonden. Het is alleen dat ik na veel omzwervingen en veel geld verloren te hebben aan charlatans, die zoals jij zegt het "ei van Columbus' hadden uitgevonden en dit voor veel geld verkochten, nu eindelijk structureel winst maakt. En dat ook nog eens op een saaie manier, zonder stress. Dit is wat ik geleerd heb bij Forexninja.nl Ik heb daar de cursus gedaan tegen betaling, dus ik ben aan niets verbonden. Ik vind het dan ook niet fair om mij zo neer te zetten.
More
3 years 3 months ago #10398 by Arie
Valt mij behoorlijk van je tegen Jelle, als je van alles insinueert en je bij het weerleggen van die insinuaties je niet meer thuis geeft. Jammer geeft te denken.
Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.298 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl