Topic-icon boek forex voor beginners

• Kalika call
  • Kalika call's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 1 week ago #9419 by Kalika call
boek forex voor beginners was created by Kalika call
Beste Jelle , het heeft even geduurd eer je boek hier aan kwam in Frankrijk ,

Het is uit , m'n complimenten voor de duidelijke uitleg . het is daarom ook een aanrader voor de beginnende trader .

Ik moet echter bekennen dat het boek van Semper Augustes er tussen door gekomen is , des al niet te min een top boek , dit geld voor beide boeken en daarom aanbevelens waardig voor iedereen .

Het volgende boek is ''Trade your way to financial freedom '' en en daarna '' TA of the currency market '' , dan heb ik nog ''the big reset '' van Middelkoop liggen .
Ik zoek nog een boek die over candle stics gaat en een die uit leg geeft hoe je TA gebruikt en hoe je de instellingen zet en in welk time frame ,

Ps de score was gemiddeld van de test , dus ik moet nog door het stof om de puntjes op de i te zetten

gr Kalika call

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 week ago #9421 by Jelle
Replied by Jelle on topic boek forex voor beginners
Dank voor het compliment over het boek Kalika! Forex voor Ambitieuze Beginners komt over een paar maanden overigens ook uit in het Frans, mocht je hem ook in die taal willen bestellen komt ie dan vast sneller aan. :-)

Wat betreft een boek over candlesticks, een van de meest bekende en hoog gewaardeerde boeken hierover ishet boek van Steve nison: Japanese Candlestick Charting Techniques (linkje is naar boek op amazon.com). Daar zul je zeker een hoop uithalen.

Enne, is een gemiddelde score van de quiz in Forex voor Ambitieuze Beginners juist niet precies wat een ambitieuze beginner nodig heeft? :-)

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: Kalika call

• Kalika call
  • Kalika call's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 1 week ago #9422 by Kalika call
Replied by Kalika call on topic boek forex voor beginners
Je hebt gelijk Jelle . al ik de fouten na loop zie je dat ik juist in bepaalde chapters meer fouten heb , dus dit ga ik nog analiseren en daar waar ik nog te veel fouten heb ga ik beter uitwerken , ik sta nog aan het begin , ik maak me nog gen illusies .

En daar waar fouten zitten, heb je leer momenten , het zegt iets over je zelf , dus de bull bij de hoorns vatten en verder omhoog .

:blush:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.280 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl