Topic-icon Begin?

More
3 years 10 months ago #9593 by ragna
Begin? was created by ragna
Beste

Ik vroeg mij af wat jullie aanraden voor iemand die interesses heeft in Forex trading maar nog niets van kennis heeft?
Ik heb mij al forex voor ambitieuze beginners door jeller peters aangeschaft maar vroeg mij af of dit een goed begin is of raden jullie iets anders aan eerst?

Alvast dank
Taghados Abbas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago - 3 years 10 months ago #9594 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Begin?
Lijkt mij een goed begin. Nu het boek ook lezen.Daarna een demo account nemen en beginnen met een trade plan voor jezelf te maken. Webinars voor zover die er zijn volgen en vooral niet denken dat het eenvoudig is. Je gaat vast een paar keer op je gezicht, daarom eerst de stof doorgronden voor je real money gaat traden.

ragna wrote: Beste

Ik vroeg mij af wat jullie aanraden voor iemand die interesses heeft in Forex trading maar nog niets van kennis heeft?
Ik heb mij al forex voor ambitieuze beginners door jeller peters aangeschaft maar vroeg mij af of dit een goed begin is of raden jullie iets anders aan eerst?

Alvast dank
Taghados Abbas

The following user(s) said Thank You: ragna

More
3 years 10 months ago #9597 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic Begin?
Het boek van Jelle was voor mij ook m'n eerste echte kennismaking met forex, zeer leerzaam. Het boek van Semper Augustus vond ik ook erg leerzaam en interessant, mocht je nog wat meer willen lezen ;-)

More
3 years 9 months ago #9600 by Jelle
Replied by Jelle on topic Begin?
Sluit me aan bij de post van crosstrader. En naarmate je er door oefening beter achterkomt wat voor manier van traden je ligt zou je bijvoorbeeld een goed boek over dat onderwerp kunnen aanschaffen om er verder in te duiken. :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 years 9 months ago #9601 by Arie
Replied by Arie on topic Begin?
zoals door olavzuijdam al werd gememoreerd, lees ook het boek van Semper Augustus eens en bezoek zijn site forexninja.nl. Die gast heeft er echt veel verstand van, in ieder geval heeft hij mij van al die indicatoren (lopen alleen achter de feiten aan) afgeholpen. Traden op waves S&R lijnen en kandelaar formaties en je heb alle tools voor succesvol traden.

More
3 years 9 months ago #9603 by Jelle
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en natuurlijk is er altijd de verleiding om te denken dat wat voor jou werkt voor iedereen zal werken. Er zijn boeken vol geschreven over methodes die de heilige graal zouden zijn naar 'de' manier van succesvol traden, maar de realiteit is genuanceerder. 'De' manier bestaat niet.

Er zijn traders die succesvol zijn door zich voor het grootste deel op de fundamentals te richten, terwijl anderen zweren bij een combinatie van verschillende technische indicatoren, en weer anderen juist puur op prijsactie handelen.

Laat je vooral niet gek maken door anderen maar kom er achter wat je eigen pad is. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

More
3 years 9 months ago #9604 by Arie
Helemaal mee eens Jelle, maar je kunt toch niet ontkennen dat indicatoren altijd achter de feiten aanlopen, of denk jij hier anders over? Iemand die goed kan traden met indicatoren moet dat vooral blijven doen, maar mij heeft het altijd verlies opgeleverd.
fijne dagen iedereen.

More
3 years 9 months ago #9607 by Jelle
Helaas heeft niemand de prijzen van de toekomst, dus in die zin lopen we natuurlijk altijd achter de feiten aan :-)

More
3 years 9 months ago #9608 by Arie
Helemaal waar, maar als ik geweten had, toen ik begon met traden, dat indicatoren achter de feiten aanlopen, had het mij een hoop ellende bespaart.

More
3 years 9 months ago #9611 by Robbouwhuis
Replied by Robbouwhuis on topic Begin?
Ik krijg een error wanneer ik forexninja.nl probeer te openen, meer mensen last van?

More
3 years 9 months ago #9612 by Arie
Klopt, via deze link binaryninja.nl/ kom je er ook.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 2.061 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl