Topic-icon zeer beginnende vraag

More
3 years 10 months ago #9660 by menno
zeer beginnende vraag was created by menno
hoe moet ik dit lezen :

rekeningoverzicht (plus500)
Totaal netto w/v €-650,00
Totaal stortingen €300,00
Totaal terugbetaald --
Totaal opnames -- (Verzocht: --)
Totaal bonussen €125,00
Totale aanpassingen €225,00

in diversen topics lees ik dat een geen schulden worden opgebouwd

ik ben iig de inleg en bonus kwijt maar waarom nog eens de -650,-- benoemen

mijn dank,

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #9662 by Jelle
Replied by Jelle on topic zeer beginnende vraag
He Menno,

Dit lijkt me een vraag die je beter aan de support van Plus500 zelf kunt stellen. Zij kunnen je hier ongetwijfeld de meest accurate uitleg over geven.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: menno

More
3 years 10 months ago #9671 by menno
Replied by menno on topic zeer beginnende vraag
dank,

dat heb ik gedaan maar niet echt antwoord gehad (zie onder) wel wordt er nog eens benadrukt dat er geen verlies kan worden geleden.
Attachments:

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 10 months ago - 3 years 10 months ago #9705 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic zeer beginnende vraag
Je hebt in totaal 650 euro verloren in 1 trade.... en mag je Plus500 wel dankbaar zijn, want die hebben het verschil uit eigen zak bijgelegd van 225 euro om de belofte van "geen schulden" te kunnen waarmaken. Als ze veel van dit soort correcties moeten uitvoeren is het gauw gedaan vrees ik met Plus500

Als ik jou was zou ik eerst maar eens met een demo account gaan oefenen :-) want 425 euro inleggen, en dan met 1 trade 650 euro verliezen, dan is er iets ernstig mis met je risk management.. of beter gezegd, die is er gewoon niet... Ik raad je aan de Forex Voor beginners cursus hier op de website eens door te nemen. Of de cursus van Jelle op youtube, korte filmpjes die je de beginselen uitleggen.

More
3 years 9 months ago #9909 by StefanHaas
Replied by StefanHaas on topic zeer beginnende vraag
Hallo Menno,

Ik zit ook bij Plus 500 en rijk worden met traden is niet de manier van traden en als je winst maakt met verschillende opties is het net zo realistisch dat je kan verliezen door de dalende markt. Daarom wil ik je adviseren kleine bedragen in het begin te trades want hoe meer geld je in een optie zet hoe meer je kans is ook te kunnen verliezen en dat zou jammer zijn. Het risico op een margin call is dan ook hoger. Richt je op 1 of 2 bepaalde markten waar je opties op wil zetten bijvoorbeeld op de valuta of de grondstof Goud en zet kleine bedragen in. Je vermogen groeit dan misschien langzamer maar op een gegeven moment als het steeds meer wordt groeit het wel.

Gr, Stefan.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 9 months ago #9914 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic zeer beginnende vraag
Volg mijn blog hier op dit forum "Marco's FMP Trading" en leer met mij mee as I go!. Ik leg per trade uit waarom ik instap leg uit waar de stops liggen en je kunt op mijn MyFxbook account zien hoe ik er voor sta (klik op de widget in mijn signature), en hoeveel ik steeds inleg (lotszize) De inleg is afhankelijk van de stoploss, en bij mij altijd zo rond de 2% van het kapitaal per setup. Als ik fouten maak, en die maak ik best veel, leg ik dat ook uit. Ik schaam mij nergens voor en plaats alles open en bloot op dit forum.

Oh ja, ik zit op een demo account, en dat zal voorlopig nog wel zo blijven want winstgevend ben ik nog lang niet. De basis kennis heb ik zo langzamerhand wel door, maar het in de praktijk brengen heb ik nog steeds moeite mee. oefenen oefenen oefenen is het devies, ik weet zeker dat het dan uiteindelijk steeds beter zal gaan.

Ik geeft het ook de tijd, ik ben nu anderhalve maand bezig, maar het kan best wel eens een jaar of langer gaan duren voordat ik een deel van mijn spaarcenten er aan ga wagen.

Succes!

• BSB Zen
  • BSB Zen's Avatar
  • Groentje
  • Groentje
  • BSB Senior Educator
More
3 years 7 months ago #10216 by BSB Zen
Replied by BSB Zen on topic zeer beginnende vraag
Hoi Menno,

Doe eerst a.u.b. een goede re-search over de broker waar je op handeld en ook naar de bonus reglementen. Is altijd erg belangrijk. Door de bonus trekken ze mensen aan, maar er zitten allemaal ogen en haken aan die bonus.

Groetjes,

BSB Zen

• BSB Zen
  • BSB Zen's Avatar
  • Groentje
  • Groentje
  • BSB Senior Educator
More
3 years 7 months ago #10217 by BSB Zen
Replied by BSB Zen on topic zeer beginnende vraag

StefanHaas wrote: Hallo Menno,

Ik zit ook bij Plus 500 en rijk worden met traden is niet de manier van traden en als je winst maakt met verschillende opties is het net zo realistisch dat je kan verliezen door de dalende markt. Daarom wil ik je adviseren kleine bedragen in het begin te trades want hoe meer geld je in een optie zet hoe meer je kans is ook te kunnen verliezen en dat zou jammer zijn. Het risico op een margin call is dan ook hoger. Richt je op 1 of 2 bepaalde markten waar je opties op wil zetten bijvoorbeeld op de valuta of de grondstof Goud en zet kleine bedragen in. Je vermogen groeit dan misschien langzamer maar op een gegeven moment als het steeds meer wordt groeit het wel.

Gr, Stefan.

Hoi Stefan,

Goed gezegd! Het is belangrijk als trader dat je een goede money en risk management hebt. Afhankelijk van je saldo op jouw account zou ik 1-5% van jouw kapitaal adviseren en niet meer. Maak ook een duidelijk plan van wanneer je gaat stoppen. Anders kan dit leiden tot ''over-traden'' waarbij je maar blijft inzetten en de markt vreet jouw saldo helemaal op.

Groetjes,

BSB Zen

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.171 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl