Topic-icon traders kopiëren in eToro

• Tempo Giusto
  • Tempo Giusto's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 8 months ago #9691 by Tempo Giusto
traders kopiëren in eToro was created by Tempo Giusto
Volgend vraagje: ik heb een aantal (blijkbaar succesvolle en veel gekopieerde) traders gekopieerd op eToro, maar de posities die ze geopend hebben zijn allemaal belachelijk klein (gaande van 1,45 dollar tot maximum 9 dollar). Een aantal van die posities lopen duidelijk over heel lange termijn, dus dat lijkt me echt niet zinvol.
Daarenboven ben ik verplicht als 'kopieerder' om minimum 100 dollar in te zetten !? En is de winst of verlies die ik zie verschijnen niet percentueel, maar letterlijk hetzelfde bedrag (dus bij mijn 100 dollar gaat er bijvoorbeeld 0,05 dollar bij of af). Dit slaat toch nergens op?
Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Het is wel op een proefaccount, dus nog niet "voor echt".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 8 months ago #9703 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic traders kopiëren in eToro
Ik denk dat je het helemaal verkeerd begrijpt, ik raad je aan eens wat te lezen over marges, balances, positions en lotsizes en zo, cursus forex voor beginners hier op deze website, maar er is enorm veel over te vinden op internet. Jellle heeft ook een leuke video cursus op youtube gezet.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.137 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl