Topic-icon MetaTrader4

• Sydney Stevens
  • Sydney Stevens's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 8 months ago #9711 by Sydney Stevens
MetaTrader4 was created by Sydney Stevens
Hallo, ik heb wat problemen met het installeren van MT4.

Ik heb een Mac, en had ondervonden dat MT4 niet ondersteund word door Mac. Na wat zoeken kwam ik erop uit dat ik eerst Wine moest installeren, en daarna pas MT4 zou kunnen downloaden.

Dit heb ik dan gedaan, en het downloaden van MT4 lukt wel, maar telkens ik mijn laptop afzet, moet ik het opnieuw installeren. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Vlak voor het beëindigen van de installatie krijg ik een foutmelding. Desondanks kan ik MT4 wel openen, maar enkel zolang ik mijn Mac niet afsluit.

Met MT5 heb ik dit probleem niet, die heb ik 1 keer geïnstalleerd en kan ik zonder problemen telkens weer openen. Het probleem hierbij is dat ik mij niet kan inloggen. Het programma vindt mijn 2 accounts bij verschillende brokers niet terug. Dit probleem heb ik bij MT4 dan weer niet?

Ook werk ik zelf het liefst met MT4, omdat ik er nog niet veel ervaring mee heb, en over MT4 veel meer info kan terug vinden dan MT5, dus het zou leuk zijn moest ik het niet telkens weer installeren.

Iemand die me hierbij kan helpen?

Met vriendelijke groeten,

Sydney

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.131 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl