Topic-icon Hoesnel moet een positie te openen en te sluiten z

• allegandro
  • allegandro's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 7 months ago #9824 by allegandro
Ik zal wel weer een zeur gevonden worden, maar de broker die ik nu test doet er 5-10 ticks over een order te openen of te sluiten. Lijkt me wat langzaam of is dit normaal?

Ik hoor het graag van jullie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 7 months ago #9881 by Lotsofjazz
Hangt er maar vanaf hoe snel de ticks komen, soms gaat het met 10-20 per seconde, en soms zitten er seconde's tot soms wel meerdere minuten tussen de ticks op rustige tijden.

Als met een tick een seconde wordt bedoeld, is 5-10 wel een beetje langzaam, ik zit bij Alpari op een demo en daar duurt het ongeveer 1-5 seconden. Wat ik veel vervelender vind is dat Alpari bij het openen steeds off quotes geeft, wat het absoluut ongeschikt maakt voor scalpen.

Ik heb op youtube eens wat filmpjes bekeken over de verschillende platformen, maar cTrader is qua snelheid veel beter dan MT4, er zijn alleen niet zoveel brokers die cTrader aanbieden. cTrader is gemaakt voor ECN accounts (direct op de interbanking markt aangesloten, zonder "dealing desk"), wat overweg kan met de snelheid van die systemen. Openen en sluiten van trades is vrijwel direct met cTrader en daarmee heel geschikt voor scalpen.

More
3 years 7 months ago #9886 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Hoesnel moet een positie te openen en te sluiten z
Was even buiten beeld. Daarom nu pas een reactie. Bij WHSelfinvest is het 1 keer knipperen met je ogen dan is de order geopend of gesloten. Trade CFD Cash DAX.

allegandro wrote: Ik zal wel weer een zeur gevonden worden, maar de broker die ik nu test doet er 5-10 ticks over een order te openen of te sluiten. Lijkt me wat langzaam of is dit normaal?

Ik hoor het graag van jullie.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 2.715 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl