Topic-icon High Risk/Reward or High Winrate.

• Marcel-van-Vliet
  • Marcel-van-Vliet's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
3 years 3 months ago #10180 by Marcel-van-Vliet
High Risk/Reward or High Winrate. was created by Marcel-van-Vliet
Een hoge Risk/Reward of een hoge Win rate. Wat is voor jou van toepassing?

Leuk artikel om te bepalen waar jij je als trader het meest bij op je gemak voelt.
lees het artikel hier .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago - 3 years 3 months ago #10184 by DjazzyFx
Replied by DjazzyFx on topic High Risk/Reward or High Winrate.
Goed artikel, thanks for sharing!

Blijf echter op de paren met de Euro en de Dollar zoekende, ze zijn te gevoelig voor het nieuws, waardoor ik op de H1 blijf steken en als er ook maar een klein beetje profit is, pak ik die. Is er geen winst dan ga ik dus voor de high risk en wacht ik soms dagen op profit. Dat gaat vrijwel altijd goed, omdat ik met de kleine TP's voldoende buffer weet op te bouwen. Punt is wel dat ik de profit van de high risk trades te snel pak. Wel winst maar geen goede verhouding.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.172 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl