Topic-icon Wanneer kan ik het best een positie openen

• Tim 1234
  • Tim 1234's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 5 months ago #10367 by Tim 1234
Ik ben nu een paar weken actief bezig met forex, en heb een account met echt geld bij plus500. Ik heb besloten om me voral te gaan richten op euro/usd, nog vroeg ik me af waneer ik het best een positie kan openen, en als ik dat doe waar moet ik dan op letten?

Ik hoop dat jullie me veder kunnen helpen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago - 3 years 5 months ago #10371 by Jelle
Replied by Jelle on topic Wanneer kan ik het best een positie openen
Allereerst van harte welkom op het forum Tim! :-)

Wat betreft je vraag, voordat je een positie opent moet je eerst een handelsplan maken, dat is eigenlijk een verzameling voorwaarden die zaken bepalen als je trading doel, de grootte van je start kapitaal, het soort trading strategie dat je wilt volgen, onder welke voorwaarden je daadwerkelijk een posiitie opent, etc. Dat laatste kan bijvoorbeeld zijn als er een steun of weerstand is gebroken, of als een indicator of meerdere indicatoren een signaal heeft/hebben afgegeven. Dat bepaal je zelf. (Zie voor uitgebreidere uitleg het boek Forex voor Ambitieuze Beginners )

Het is een goed idee om je vooral te richten op de eur/usd, zoals je schrijft, omdat je dat valutapaar dan steeds beter leert kennen en daardoor ook beter de bewegingen ervan kunt inschatten.

Ga daarnaast vooral ook veel met een demo account aan de slag, probeer strategieen uit, kijk wat je ligt. Als je vervolgens het idee hebt dat je een goed handelsplan is en goede set-up (positie parameters) dan kun je kijken of het ook stand houdt op een echt geld account.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: Tim 1234

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.148 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl