Topic-icon technische indicatoren

• Tim 1234
  • Tim 1234's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 5 months ago - 3 years 5 months ago #10373 by Tim 1234
technische indicatoren was created by Tim 1234
ik nu aan het oefenen met het maken van een technische analyse. ik vroeg me af wat voor technische indicatoren ik het best kan gebruiken.
kan iemand mij ook vertellen waar of hoe ik kan leren om een technische analyse te maken. zijn er ook boeken over boeken over technische analyse

ik hoor graag van jullie ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #10374 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic technische indicatoren
Zou graag willen helpen, maar de vragen die je stelt zijn zo algemeen dat ik er geen eenduidig antwoord op kan worden gegeven. Er zijn honderden indicatoren. Welke zou dan de beste zijn? Vergeet nooit dat een indicator altijd achter de feiten aanloopt. Wordt altijd gevormd door de beweging van de koers. Aardig om eens rond te neuzen is: babypips even googelen dan vind je het wel. En dat boek van Jelle. Heb je dat al van voor naar achteren bestudeerd. Dan nog eens en nog eens. Je trade tegen de grote boze wereld. Je moet heel sterk in je schoenen staan om daar van te winnen. Succes

Tim 1234 wrote: ik nu aan het oefenen met het maken van een technische analyse. ik vroeg me af wat voor technische indicatoren ik het best kan gebruiken.
kan iemand mij ook vertellen waar of hoe ik kan leren om een technische analyse te maken. zijn er ook boeken over boeken over technische analyse

ik hoor graag van jullie ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.191 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl