Topic-icon Hoe beginnen

More
3 years 2 months ago #10434 by Adistar
Hoe beginnen was created by Adistar
Hey mensen van Forexinfo.
Ik ben een beginnende Forex trader alleen ik weet niet hoe ik het best kan beginnen.
Er zijn zoveel methode's om te oefenen maar welke zijn nou echt het beste om onder de knie te krijgen?

Groetjes,
Adistar

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #10435 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Hoe beginnen
Het beste is om een goed boek over Forex traden te BESTUDEREN Dan een demo account te openen bij een goede broker en demo te gaan 'leren' traden. Doe dat zeker een half jaar en ga dan met een heel klein account proberen je account te behouden. Over winst maken praten we pas veel later. Het schijnt dat Jelle een goed boek heeft. Heb het van horen zeggen. :)

Adistar wrote: Hey mensen van Forexinfo.
Ik ben een beginnende Forex trader alleen ik weet niet hoe ik het best kan beginnen.
Er zijn zoveel methode's om te oefenen maar welke zijn nou echt het beste om onder de knie te krijgen?

Groetjes,
Adistar

The following user(s) said Thank You: Adistar

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 2 months ago #10436 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Hoe beginnen
Open een probeer account op Forexmentorpro.com en zuig de education sectie leeg, dan heb je een hele goede basis om te beginnen.

More
3 years 2 months ago #10438 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hoe beginnen
Welkom op het forum Adistar,

Beginnen met forex kan inderdaad wat overweldigend zijn. Er is zoveel informatie te krijgen en zoveel mensen die zeggen dat ze 'de' methode hebben om te handelen, dat het makkelijk is om zomaar ergens bij aan te haken zonder zelf voldoende kennis te hebben over hoe de forex nu precies werkt en wat voor trading strategie past bij jou.

Het boek waar crosstrader op doelt is Forex voor Ambitieuze Beginners . Als je dat gelezen hebt, bezit je in ieder geval een stevige basis over de ins & outs van de forex, een paar van de belangrijkste trading strategieën, technische indicatoren en het opstellen van een trading plan.

Daarnaast is het slim om veel te experimenteren met verschillende trading strategieën op een demo account om er zo achter te komen wat je het beste ligt. Veel oefenen is belangrijk en als je vragen hebt, stel ze gerust.

Hoop dat je er wat aan hebt en veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.171 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl