Topic-icon Tijds gebaseerde buy/short

• peerkepils
  • peerkepils's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 2 weeks ago #10573 by peerkepils
Tijds gebaseerde buy/short was created by peerkepils
Hoi,

Ik werk nu een tijdje met Plus500, dit bevalt me goed, alleen ik mis een functionaliteit
Ik wil graag de volgende actie automatisch uit laten voeren gebaseerd op tijd.

Bijvoorbeeld Brent Oil
Ik wil elke dag, als het 12 uur is.

Short gan als de prijs lager wordt dan 0.8% ten opzichte van de prijs tijdens het tijdstip van (12 uur) en met winst sluiten als de winst 1.2 % is.
Kopen als de prijs hoger wordt dan 0.8% ten opzichte van de prijs tijdens het tijdstip van (12 uur) en met winst sluiten als de winst 1.2 % is.

Als dit niet behaald is wil ik dat om 18 uur alles gesloten word.

Ik mis de mogelijkheid om iets te starten op een bepaald moment van de dag, mijn vraag is omdat ik deze actie wil uitvoeren op een tijdstip waarbij ik normaal aan het slapen ben.

Zijn er programma's hier wel mee om kunnen gaan.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt.

Mvg Peter

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 week ago #10574 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic Tijds gebaseerde buy/short
Hi Peter,

Dit kan je met MT4 wel voor elkaar krijgen met een expert advisor. Ik zou MT4 en een andere broker sowieso aanraden maar das aan jou natuurlijk ;)
Je zal in MT4 wel wat moeten gaan programmeren in de taal MQL maar het is niet heel moeilijk vind ik persoonlijk.
Ik vraag me wel af of blind in- en uitstappen zo verstandig is (zie de vele threads en opmerkingen over robots) maar de instructies uitvoeren zal zeker lukken met MT4.

Succes!

Groet, Olav

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.190 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl