Topic-icon koppelprobleem MT4 met Markets.com

• ronrodeo
  • ronrodeo's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 9 months ago #10858 by ronrodeo
koppelprobleem MT4 met Markets.com was created by ronrodeo
Hallo beste lezer,

Sinds kort gebruik ik een 2e demo platform; markets.com samen met MT4 software.
Nu begin ik MT4 aardig door te krijgen maar 2 dingen lukt me maar niet.

* als ik markets.com open en inlog hoe maak ik dan de koppeling met MT4? (of kan dit niet onder demo? Bij IG kan dit namelijk ook niet)

* grafieken in MT4 kun je naar eigen wens in stellen (candlestick kleur,indicatoren etc.) maar slaat deze niet op als je uitlogt.
telkens als ik inlog staat de default versie er weer. Hoe kan ik dit aanpassen?

Wie kan mij helpen en alvast bedankt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 9 months ago #10859 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic koppelprobleem MT4 met Markets.com
Vwb MT4 Accounts, zul je een MT4 Demo account van Markets moeten openen en dan hun platform downloaden, je krijgt dan een markets account en password, en log je in op de Marktets demo MT4 server..

Je kunt de instellingen van je MT4 platform opslaan als profiel (gehele platform) of als template (voor een enkele kaart)

Stel je MT4 kaart in zoals je hem wilt hebben, rechts klik op de kaart>Template>Bewaar template.. Je kunt er dan een naam aan geven

De volgende keer hoef je dan alleen rechts op de kaart te klikken>Templates>klik op de template die je wilt gebruiken. en alles staat weer zoals je het hebben wilt.

Met profielen kun je verschillende kaarten met zo je wilt verschillende templates open hebben staan, klik dan op Menu Folder, rechtsboven> Profielen> Sla profiel op als...Let op dat echt alles wordt opgeslagen dus ook tijdelijke trendlijnen indicatoren enz.

De volgende keer als je MT4 opent, kun je via menu Folder>Profielen het gewenste profiel kiezen en al je kaarten met verschillende templates zoals je dat had ingesteld worden automatisch geopend en goed gezet.

Wil je een bepaald profiel als standaard instellen waarmee MT4 opent, bewaar een profiel dan met de naam Default (kiezen uit het lijstje, bevestigen om te vervangen)

Ik heb verschillende profielen voor verschillende strategieen gemaakt, met een paar muisklikken wandel je dan zo door de verschillende strategieen,
The following user(s) said Thank You: ronrodeo

More
2 years 9 months ago #10865 by Crome
Replied by Crome on topic koppelprobleem MT4 met Markets.com
Let er wel op dat als je een template laadt, dat de objecten die je in die chart hebt getekend verdwijnen. Undo werkt dan niet...
The following user(s) said Thank You: ronrodeo

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.214 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl