Topic-icon Plus500 Stockpair

More
2 years 1 month ago #11351 by Mathie
Plus500 Stockpair was created by Mathie
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben me aan het verdiepen in forex.
Op mijn Plus500 account zie ik bij het paar EUR/USD een minimaal bedrag van €50.000 met een minimale marge van €166,67. Het bedrag kan ik namelijk niet verlagen.

Terwijl ik bij Stockpair voor $1 kan kopen.

Waar zit het verschil? Ik zie bij Plus500 een hefboom van 1:300. Kan je die ook verlagen?

MVG Mathie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 1 month ago #11352 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Plus500 Stockpair
Snap niet precies wat je bedoelt. De hefboom is 1 :300 Is het de bedoeling dat die bijvoorbeeld 1 : 1000 gaat worden?
Dat gaat je niet lukken. De broker stelt de hefboom vast. 1 : 300 is al gigantisch hoog. Mijn broker heeft een hefboom 1 : 50. Dus 2%.

More
2 years 1 month ago #11353 by Mathie
Replied by Mathie on topic Plus500 Stockpair
Hoi, ik bedoel eigenlijk lager. Dus idd 50 ofzo

More
2 years 1 month ago #11354 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Plus500 Stockpair
Je hebt dan meer kapitaal nodig. 2% margin 50K wordt dan 1000 eurie. Maar even voor de duidelijkheid. Haal je niet iets door elkaar, spread en hefboom. Van die spread heb je geen last. Wat is je kleinste lot dat de kunt verhandelen. 10-1--0,1 euro

lots-, minilots- en microlots.??????????????????????

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.146 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl