Topic-icon $5 forex bonus zonder zelf te storten bij FBS

More
8 years 10 months ago #1213 by Jelle
Bij forex broker FBS kun je als nieuwe trader $5 bonus krijgen zonder zelf te hoeven storten. Dat is natuurlijk niet veel, maar bij deze broker is het kleinste lot 1/100 Standard Lot, oftewel 1 pip = 1 cent. Dat betekent dat je met $5 toch zo'n 500 pips tot je beschikking hebt, en dat is toch redelijk wat.

Een andere leuke feature van deze broker is dat je onbeperkt reload bonuses krijgt (althans, tot $10.000 totaal) van 25% bij iedere storting. Die reloads zijn direct beschikbaar om mee te traden. Stort je dus $80, dan kun je traden met $100, stort je $400 dan kun je traden met $500, etc.

Minimum storting (als je wilt storten) is $5.

Forex Broker Review FBS

$5 bonus zonder zelf te storten

Laat hieronder weten hoe het je vergaan is met de bonus, want het is natuurlijk altijd leuk om te horen hoe die eerste $5 het begin was van een groot trading kapitaal, of hoe je die eerste $5 in 5 minuten opblies.... ;)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 10 months ago #1215 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic $5 forex bonus zonder zelf te storten bij FBS
"Gratis" bonussen zijn natuurlijk nooit weg...dus ga er nu gelijk een account aanmaken.

ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen aldaar hihi

More
8 years 10 months ago #1216 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic $5 forex bonus zonder zelf te storten bij FBS
Zoals beloofd;

Heb zojuist alles geinstalleerd en een micro-account aangemaakt; ik vind dit soort platforms ten eerste te bewerkelijk voor mij (lol).

Ben een half uur bezig geweest, op het moment dat ik het bonusscript opende, kreeg ik het bericht dat ik geen recht had op de bonus omdat die via mijn pc al was aangevraagd...

nu trade ik alleen met plus500 dus vind dat wel raar; de helpdeskmedewerker kon niets doen...

Ik blijf dus gewoon bij mijn eigen simpele broker!

More
8 years 10 months ago #1217 by Jelle
Dat is natuurlijk wel vervelend Claire en ook zeker niet de bedoeling.

PM me anders even je username bij FBS, dan neem ik contact op met onze account manager daar om te vragen wat er mis is gegaan. Goede kans dat het opgelost wordt.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
8 years 6 days ago - 8 years 6 days ago #4154 by airborn
Replied by airborn on topic $5 forex bonus zonder zelf te storten bij FBS
heb hier ook even een accountje aangemaakt.

Dit ging opzicht lekker vlot, zonder allerlei "complians" achtige vraagjes.
Echter staat het saldo van het realaccount nog op 0.

Eens kijken wat er verder nog gaat gebeuren!

update: het juiste script staat er niet bij, en een form invullen voor de helpdesk levert alleen een foutmelding op!

UPDATE: na email contact met FBS is inmiddels de bonus bij geschreven! :woohoo:

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.177 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl