Topic-icon markets.com

More
13 years 3 days ago #2722 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
hallo forum gebruiker,

Ik had je berichtje gelezen die je op forum had geplaats dat over Markets.com ging. Ben zelf ook bereid om daar een account te openen. Je schreef over de plus en min punten die je op forum had gezet alleen, was mij een minpuntje nie echt duidelijk: over het opnemen vanuit je account?

Wat ik graag wil weten is: Als je wilt opnemen moet je dan ATLIJD eerst zon formulier tekenen en faxen of is het eenmmalig en waarvoor dien je zon formulier in te vullen? Ik hoop graag dat je mij hier antwoord op kan geven met jouw gebouwde ervaringen bij Markets.com

Alvast bedankt,

Mike

Paar plusjes:

je kunt storten met iDeal, staat dus echt direct op je account.
Je kunt handelen met 0,01 lots
Nederlands sprekende account manager.
AFM gereguleerd.

Nadelen ?
Spread is soms wel erg hoog (audchf bijv 10 pips terwijl die bij bijv Alpari 3 is)
<strong><em>Opnemen uit je account kan niet webbased, je moet een formulier uitprinten ondertekenen en faxen</em></strong>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 day ago #2735 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
@Glasvezel

Heb ons contact bij Markets gesproken over de vraag of je bij iedere opname een formulier moet tekenen. Hun antwoord:

"Customer can only withdraw by signing the form. This is a must for every withdrawal."

Ben het met je eens dat dit inderdaad lastig kan zijn als je iedere week geld opneemt maar aan de andere kant beschermt het wel erg goed tegen fraude. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 hours ago #2739 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
Hey Jelle,

Bedankt nog voor het antwoorden van mijn vraag. Er zullen ook zeker kosten aan verbonden zijn als ze je formulier zullen verwerken, of is dat kosteloos?

Heb jij ook enige idee hoe het zit met de spreads die je betaalt bij drukkere momenten op de markt? Zijn de verschillen extreem hoog of valt het wel mee?

Hoe bevalt het jouw bij markets.com?

groetjes

Mike

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 hour ago #2742 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
Nog even gesnuffeld op de markets.com FAQ :)

Zijn er kosten verbonden aan het storten of uitcashen op Markets.com?

Markets.com does not charge any deposit or withdrawal fees. However, please keep in mind that some banks might charge transaction fees. These fees are not covered by Markets.com.


Wat betreft de spreads, als de market heel volatiel is kunnen de spreads nog wel eens oplopen, vooral bij de GBP/USD heb ik dit een paar keer mee gemaakt. Maar het is de vraag of je op dat soort momenten in de markt moet zitten. De koers schiet dan vaak namelijk behoorlijk heen en weer. Het alternatief -fixed spreads- is ook niet alles, want dan betaal je vaak standaard te veel.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2765 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
Hallo Jelle,

Bedankt nog voor het beantwoorden van mijn vraag, maar kan ik ook mijn vragen stellen aan Markets.com of moet je eerst een real account hebben? Kan het via klantenservice of via een andere afdelings emailadres van Markets.com?

Betaal je ook op bepaalde tijden extra kosten voor je platform of geld dat alleen voor bepaalde platformen van Markets.com? Tussen welke tijd is dat de extra kosten?

Jelle weet jij ook hoe het zit met de belasting als je winst heb gemaakt met forex? Welke percentage betaal je over het gehele jaar op je totale winst? Of wordt het op een ander manier berekend? Valt forex ook onder vermogensbelasting of is zit het anders?

Alvast bedankt Jelle

Mike

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2767 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
Uiteraard kun je je vragen ook zelf stellen aan Markets.com

Ga gewoon naar de markets.com website en klik bovenin de site op 'contacteer ons'.

Het trading platform van Markets.com is gratis, er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Voor vragen over belasting uit forex winst kun je beter een ander topic openen, want dat kan nog wel eens een lang topic worden....

Laat in dit topic graag weten wat je ervaringen zijn met markets.com tegen de tijd dat je een real account hebt! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2768 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
bij welke topic kan ik het beste mijn vraag stellen over de belasting of kan jij me daar ook antwoord op geven dan hoor ik het graag

Thanks

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2769 by k00tje
Replied by k00tje on topic Re:markets.com
Hi Glasvezel,

Ik heb een keer ergens gelezen dat je tot 20k /jaar belastingvrij mag verdienen, daarboven is het een paar % (weet het niet exact)

Zoveel heb ik iig nog niet verdient :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2770 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
@Glasvezel

Eh....er is nog geen topic voor :)

Open er anders een in het subforum Forex Voor Beginners

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2771 by papichulo
Replied by papichulo on topic Re:markets.com
Hoi Glasvezel, kijk voor belastingkwesties rond beleggen op de website van SPAARBAAK.NL

www.spaarbaak.nl/art_Fiscus_en_Spaargeld.html

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #2804 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
hey jelle

Ik vroeg me af als je bij Markets.com een rekening wilt openen (Real account).

Komt er ergens zwart op wit te staan dat je bij hun een rekening hebt dmv je handtekening te zetten op bepaalde formulieren of gaat alles digitaal?

Of heb je ook de mogelijkheid om de papieren zelf in te vullen en te ondertekenen en daarna naar markets.com sturen?

Alvast bedankt,

Mike

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #3500 by Glasvezel
Replied by Glasvezel on topic Re:markets.com
Hallo Jelle,

Ik heb een vraag betreft over forexbeleging, hoe dat te werk gaat bij de belasting?
Word je gezien als een een ondernemer of gaat het anders te werk?

Wat voor soort belastingen wordt er afgedragen van je (winst)inkomsten?

Dien je dat ook te melden tijdens het invullen voor je belasting aangifte?

Word er aan het einde van de jaar ook een bepaalde jaaropgave(cijfers) gevraagd?

alvast bedankt,

Glasvezel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #3505 by DMR04
Replied by DMR04 on topic Re:markets.com
Hoi Gkasvezel,

Inkomsten die jij genereert met forex, dien je tijdens je aangifte in box 3 aan te geven meer informatie hier En je word niet als ondernemer gezien. Voor de overige vragen zou ik gewoon even de belastingdienst bellen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #3507 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
Van harte welkom op het forum DMR04! :)

Even in respons op de vragen over de belastingdienst. Omdat die hier off topic zijn heb ik even een nieuw topic geopend (ieder lid kan overigens zelf ook nieuwe topics openen, hint hint hint @ Glasvezel, hehe). Het forex en belastingen topic kun je hier vinden. Graag dus daar verder er over praten, zodat ook in de toekomst mensen het makkelijk kunnen vinden.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #3962 by willemvtn
Replied by willemvtn on topic Re:markets.com
hallo allemaal,

ben net begonnen met forex traden en heb nu een plus500 account. Leuk om te beginnen maar wil me gaan verdiepen in traden met MT4 en EA. Weet iemand of scalping toegestaan is bij markets.com?

groeten,

Willem

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #3963 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
volgens mij is scalping toegestaan op de MT4 account via Markets.com.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #6214 by Jelle
Replied by Jelle on topic Gratis Seminar Markets.com
GRATIS SEMINAR MARKETS.COM OP 14 SEPTEMBER 2012

Op 14 september organiseert Markets.com een gratis forex seminar in Amsterdam. Onder andere econoom Bill Hubard, bekend van Bloomberg TV, en analisten Twan Voss en Andre Brouwers zullen spreken op het seminar.

Behoorlijk buitenkansje toch wel.

Je kunt je via deze link opgeven voor het seminar.


Doe er je voordeel mee! B)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 11 months ago #6887 by SonneBlau
Replied by SonneBlau on topic Re:markets.com
Ik wou even vragen of je bij Markets een variable hefboom kunt gebruiken?

Op hun website staat dat er een maximale hefboom van 200 is. Daaruit kan ik opmaken dat je ook lager kunt gaan, maar ik vind dus niet terug hoe ik dat moet doen.

Ik wil namelijk met een hefboom van 50 handelen, maar ik kan zowel op mijn demo account in MT4 als op hun eigen platform niet kiezen om mijn hefboom te veranderen. Sterker nog, ik zie zelf niet met welke hefboom ik momenteel bezig ben...

Komt dit omdat ik een demo account heb?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 11 months ago #6888 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:markets.com
Je kunt niet echt instellen 100x1 of 200x1 of iets dergelijks, de leverage werkt bij Markets via de grootte van de posities die je kunt openen gegeven het kapitaal dat je tot je beschikking hebt.

Met een demo account die begint op 100.000 kun je dus maximaal een positie ter grootte van 200 standaard lots openen. Iedere pip is in dat geval $2.000 :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 11 months ago #6889 by SonneBlau
Replied by SonneBlau on topic Re:markets.com
Super, bedankt voor de uitleg! Is al iets duidelijk nu :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.487 seconds

 

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.