Topic-icon Goede Nano Lots Broker voor de groentjes

• papichulo
  • papichulo's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 10 months ago #1359 by papichulo
Goede Nano Lots Broker voor de groentjes was created by papichulo
Hallo als beginnend forex groentje is het realistisch om in het begin met (zeer) kleine bedragen op een real account te traden.

Dus ben ik op zoek gegaan naar een broker die goed staat aangeschreven en ook nog deze mogelijkheid biedt.

www.gomarketsaus.com zit in Australië en dit bericht kreeg ik van hen op mijn vragen.
Graag jullie mening over dit aanbod...ziet het er goed uit? :unsure:

There is absolutely NO MINIMUM deposit to open our 2 types of live accounts - STANDARD and L- PLATE. In essence, it is FREE to open.

On a standard account you can trade standard (100,000), mini (10,000) and micro lots (1,000).

On our L- PLATE you can do mini, micro lots and nano lots (100) and the maximum lot size is 1 MINI LOT.

So again this is great for beginners who don’t want to risk much.

You can basically deposit say EUR50 for example and have a play with the nano lots as they are about 1 cent / pip.

But because we have NO MINIMUM deposits, you are free to put in as much or as little as you like.

Also when you open a FREE Live account, you get the benefit of a NON-EXPIRING demo account to keep practising and testing new strategies till you are happy with them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• papichulo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 10 months ago #1360 by papichulo
Replied by papichulo on topic Goede Nano Lots Broker voor de groentjes
Had ik ook moeten vragen naar de LEVERAGE mogelijkheden bij de Nano Lots?
Want wat voor LEVERAGE houdt het €50 voorbeeld eigenlijk in 2:1?
Bedankt alvast:)

More
8 years 10 months ago #1364 by Jelle
Replied by Jelle on topic Goede Nano Lots Broker voor de groentjes
Ziet er goed uit op het eerste gezicht. Ze worden gereguleerd door de Australian Securities and Investments Commission (ASIC) en gebruiken MetaTrader 4 als trading platform.

Max leverage is 500:1 maar het feit dat je met pip groottes vanaf 1 cent kunt beginnen is natuurlijk erg fijn als je net begint.

Lijkt wel een beetje op FBS . Ook een MetaTrader 4 broker waar je met pip groottes vanaf 1 cent kunt traden. (FBS biedt bovendien ook $5 forex no deposit bonus)

Ik ken ze niet persoonlijk, maar denk niet dat het kwaad kan hier $25 of $50 te storten om te kijken of de broker je bevalt.

Laat weten als je wat ervaring met ze hebt? Handig voor volgende leden :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• papichulo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 10 months ago #1366 by papichulo
Bedankt voor de reactie...hou je op de hoogte B)

• papichulo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 10 months ago #1367 by papichulo
Hi Jelle toch een vraag over die 500:1 Leverage.
Hoe pas je dat toe op een Nano lot?:dry:

• papichulo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 10 months ago #1370 by papichulo
Ik kwam dit tegen op de site en wil ook zo'n conservatieve moneymanagement strategie toepassen met nanolots bij 500:1 leverage. Hoe ziet dit verhaal er dan uit?

Tegenwoordig is dat echter niet meer nodig, want veel forex brokers bieden nu ook kleinere lots aan, zogenaamde micro lots. Bij forex broker eToro zijn micro lots 10 keer zo klein als mini lots, dus $1.000. Dat betekent dat 1 pip 10 dollarcent is. Je kunt dan dus voor $2,50 een micro lot van $1.000 kopen (leverage 400:1). Dat betekent dat je met een storting van slechts $100 al een conservatieve money management strategie kan opzetten waarbij je stops van 25 pips hanteert en zo slechts 2,5% van je kapitaal riskeert per trade!

Lees meer over leverage in forex trading op www.forexinfo.nl

More
8 years 10 months ago - 8 years 10 months ago #1373 by Jelle
Er is geen verschil tussen de toepassing van leverage op een Standard Lot of een mini lot, micro lot of nano lot. Het principe werkt hetzelfde, alleen de bedragen zijn kleiner.

Een Standard Lot staat voor 100.000 units. Dat betekent dat leverage 100:1 je in staat stelt om 1 Standard Lot te kopen voor $1.000 (bij leverage 400:1 zou het $250 zijn)

Een mini lot staat doorgaans voor 10.000 units. Leverage 100:1 betekent dan dus dat je $100 op je account moet hebben voor 1 positie.

Een Nano lot staat voor 100 units. Met leverage 100:1 heb je dan dus $1 nodig om 1 nano lot te kopen. Bij een leverage van 500:1 is dit 20 dollar cent.

Bij een Standard Lot is de waarde van een pip verder $10. Bij een Nano Lot is dit 1 dollar cent.

Wat betreft money management strategie veranderd er eigenlijk weinig of je nu met Standard Lots of met Nano Lots handelt. Het enige verschil zou kunnen zijn dat het zogenaamde 'risk of ruin' -dus het risico dat je je hele trading kapitaal kwijt raakt- iets minder belangrijk is als je hele trading kapitaal bestaat uit $100 ipv $100.000.

Als je met Nano Lots een conservatieve management strategie wilt hanteren gelden dus dezelfde regels als bij Standard of Mini Lots. Riskeer niet meer dan 2,5% (wat volgens sommige traders al veel is overigens) van je trading kapitaal per positie. Als je heel strikt wil zijn zou je daaraan toe kunnen voegen dat je de 2,5% regel ook geldt voor de richting van de dollar. Dus dat je ook geen 2,5% riskeert op een long EUR/USD, en nog eens 2,5% op een long GBP/USD en 2,5% op een short USD/JPY. Als de dollar een sterke dag beleeft is de kans immers groot dat alledrie die posities zich tegen je keren.

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
8 years 5 days ago #4035 by airborn
Replied by airborn on topic Goede Nano Lots Broker voor de groentjes
bij plus500 is het traden op eur/usd voor €12,50 tov €500 zou dan 500:12.50= 40:1 zijn?
En met een bonusje van €25 .... loop ik ff vast in de berekingen...

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

More
8 years 4 days ago #4059 by Jelle
Plus500 heeft recentelijk de leverage naar beneden geschroeft, tot max leverage van 50:1. Een paar voorbeelden van andere goede nano lots brokers waar de max leverage hoger is:
Bij Markets.com is de leverage 200:1 (kleinste lotsize is micro lot, net als bij Plus500, maar vanwege hogere leverage dus minder eigen investering nodig per positie).

Bij Roboforex is de max leverage 500:1 (kleinste lotsize is micro lot)

Bij YouTradeFX is de max leverage ook 500:1 met micro lotsizes.

More
8 years 3 days ago - 8 years 3 days ago #4107 by deVries
Replied by deVries on topic Goede Nano Lots Broker voor de groentjes
Ik gebruik Trading Point Metatrader4 platform

Type account micro maximale leverage 1:500
Kleinste lot om te traden 0.01
Komt zo'n beetje overeen met 10 pips winst 0.01 EURUSD is 1 cent winst
kreeg bij openen 14 EURO no deposit bonus of dat nog zo is weet ik niet
geen minimale storting vereist

Zeer vlot in het uitvoeren van orders....

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.228 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl