Topic-icon GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS

• papichulo
  • papichulo's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 7 months ago #2708 by papichulo
GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS was created by papichulo
Hallo iedereen...weet iemand hier hoe je voor geldopname van je account bij Markets een ander kunt machtigen.

Nu kan alleen degene op wiens naam de account staat geld opnemen via het opnameformulier.

Stel dat je dood gaat in de tussentijd dan is het toch een probleem indien NIEMAND meer de fondsen op je Forexaccount bij Markets kan opnemen:dry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #2711 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS
Gewoon niet doodgaan....

Maar hier zat ik laatst ook aan te denken. Niet dat er nu grote bedragen op staan, maar van de andere kant: "wie het kleine niet eert,....."

Ben benieuwd of dit bij andere brokers ook kan.
Heeft iemand hier ervaring mee?

• papichulo
  • papichulo's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 7 months ago #2712 by papichulo
Replied by papichulo on topic GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS
Precies....in het normale leven worden dergelijke zaken geregeld met een volmacht bij leven en na de dood heb je als ik mij niet vergis de wettelijke erfgenamen.

Markets stelt dat de geldopnames uitsluitend naar een bankrekening op naam van de live account houder bij Markets kan gebeuren.

Als Markets dit consequent wil volhouden dan loop je de kans dat je eventuele fondsen op je rekening bij overleiden in rook op gaan. :S

More
8 years 7 months ago #2716 by Jelle
Replied by Jelle on topic GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS
Zo rond Pasen is het waarschijnlijk lastig(er) om van Markets.com zelf een antwoord te krijgen, maar ik denk dat wanneer je hen een mailtje stuurt met de vraag hoe je via een volmacht geld zou kunnen opnemen, er een goede kans is dat ze je verder kunnen helpen. Dit is natuurlijk een hele specifieke vraag, maar ik denk dat ze wel eerder met dit bijltje hebben gehakt en de klantenservice is doorgaans uitstekend.

@Papi
Mocht je idd een mailtje naar Markets sturen en antwoord krijgen, zou een copy paste daarvan in deze thread natuurlijk van harte welkom zijn als het een nuttig antwoord is. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 7 months ago #2734 by Jelle
Replied by Jelle on topic GELDOPNAMEFORUMULIER BIJ MARKETS
Heb ons contact bij Markets.com gesproken. Hun antwoord:

"Someone other than the account holder can withdraw money if they have provided a third party agreement for someone else to withdraw the money. This agreement can be done when they open the account or when they decide to withdraw."

Het is dus wel mogelijk, maar je moet dit dan wel regelen voordat je dood gaat :)

Voor de specifics kun je het beste even contact opnemen met Markets.com

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.203 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl