Topic-icon Ervaringen delen: Klanten werven voor Forex Broker

• ForeTradeX
  • ForeTradeX's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
6 years 9 months ago #6619 by ForeTradeX
Hallo lezers.

Vandaag heb ik mij hier aangemeld omdat het een van de weinige toegankelijke Forex Fora is in het Nederlands met als doel ervaringen te delen over het werven en netwerken rond klanten van Forex Brokers.

Wel vraag ik mij af of ik hier wel op juiste platform zit. Zijn er tips, ideeen of op/aanmerkingen, laat dan gerust even een bericht achter.

Ik ben sinds kort aangesloten als Partner bij een Hongaars Forex bedrijf wat op dit moment uit de grond schiet. Naast een aantal affiliate sites wil ik me gaan focussen op het netwerken en het aanprijzen van Managed accounts en Selftrading accounts. Zijn er hier mensen die er al ervaringen mee hebben en deze willen delen?

Helaas is het internet zo bezaaid met "copy-info" dat simpelweg "Forex" googlen geen nut meer heeft. Als iemand meer informatie voor me heeft, of iets wil delen, laat dan een bericht achter of mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Groet,

Jordy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
6 years 9 months ago #6632 by airborn
Op welke basis bedoel je, IB of affiliatie?

gr,

Airborn

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

• ForeTradeX
  • ForeTradeX's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
6 years 9 months ago #6635 by ForeTradeX
Affiliate is nauwelijks beschikbaar (of je moet gaan betalen voor traffic) omdat de concurrentie erg groot is op het moment. Ik bedoel meer het opbouwen van een persoonlijk netwerk en het klanten werven face-to-face.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.164 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl