Topic-icon Optie24.nl nederlandse broker

• Forex1973
  • Forex1973's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
6 years 4 months ago #6839 by Forex1973
Optie24.nl nederlandse broker was created by Forex1973
Hallo Traders,

Iemand weleens Forex gehandeld op optie24.nl ?

Hier kan (behalve AEX en andere beurzen) ook opties afluiten op valuta ...

Het is eigenlijk heel simpel, je kiest alleen maar hoger of lager en bepaalt zelf hoe lang je de trade wil hebben. Heb je het goed betalen ze 85% uit ..

Iemand ervaring mee ? Ik heb acccount aangemaakt en geprobeerd met € 250 , nu sta ik op € 475 ... maar moet zeggen dat ik wel veel trades hedge als ze fout gaan ;)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen !

Gr
Hans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 10 months ago #8251 by Veoliabus
Replied by Veoliabus on topic Optie24.nl nederlandse broker
Dag Hans,
Ik heb zelf behoorlijk positieve ervaringen met optie24, al moet ik zeggen dat ik de interface absoluut niet mooi vind. Maar dat is een personlijke kwestie.
Ik gebruik zelf WHS prostation in combinatie met de MACD en handel vaak op de koers van de Dow Jones. De koersen van WHS en Optie24 lopen vrij netjes in de pas qua beweging, zodat ik vaak succes heb met de binaire opties met twee minuten looptijd.

Ik lees jouw ervaringen wel, in ieder geval knap dat je zo succesvol bent met binaire opties!

More
4 years 10 months ago #8289 by libelle
Replied by libelle on topic Optie24.nl nederlandse broker
Hallo,

ben nieuw met optie 24
maar zou er heel graag wat meer over wilen weten.
Is er iemand die mij wat opweg kan helpen hiermee?
Zou heel fijn zijn.

je kunt ook een mailtje sturen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

groetjes

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.162 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl