Topic-icon welke platform?

More
5 years 7 months ago #7555 by enrico
welke platform? was created by enrico
Hoi traders,

Ik zag een strategie op youtube waarbij het nodig was om een order te plaatsen 8 pips vanaf de huidige prijs. Bij plus2000 kan dat niet, die hanteren grotere marges. Weet 1 van jullie welke broker dat wel aanbiedt? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben?

Groet Enrico

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 7 months ago #7556 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic welke platform?
enrico schrijft:

Hoi traders,

Ik zag een strategie op youtube waarbij het nodig was om een order te plaatsen 8 pips vanaf de huidige prijs. Bij plus2000 kan dat niet, die hanteren grotere marges. Weet 1 van jullie welke broker dat wel aanbiedt? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben?

Groet Enrico

Hey Enrico, Plus 2000. Waar vind ik die broker? Hoe groot is je lotsize? Microlots?
Als je wat meer informatie geeft weten we waar het over gaat. B)

More
5 years 6 months ago #7613 by enrico
Replied by enrico on topic welke platform?
Excuses, ik had ws te lang met mijn hoofd voor het beeldscherm gehangen. Ik bedoelde plus500 :( . Maar ik heb nu gekozen voor markets.com, maar ook daar kun je de stop loss niet echt lekker dichtbij zetten. Bij welke broker kan dit wel? Ik ben een scalper en wil kunnen kiezen voor een kleine stop loss.

Groet Enrico

More
5 years 6 months ago #7615 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic welke platform?
enrico schrijft:

Excuses, ik had ws te lang met mijn hoofd voor het beeldscherm gehangen. Ik bedoelde plus500 :( . Maar ik heb nu gekozen voor markets.com, maar ook daar kun je de stop loss niet echt lekker dichtbij zetten. Bij welke broker kan dit wel? Ik ben een scalper en wil kunnen kiezen voor een kleine stop loss.

Groet Enrico

Hi Enrico,

Kijk eens naar ECN/STP brokers. Word je minder snel getild omdat ze alleen van de spread leven. Dus geen positie tegen jou innnemen.

www.100forexbrokers.com/stp-ecn-brokers

Hier vind je er wel een paar. Even links boven een keuze maken en dan naar Forexpeacearmy om een indruk te krijgen wat voor kwaliteit de broker te bieden heeft.
Let vooral op, als je een broker kiest, dat de Helpdesk bereikbaar is en je binnen een redelijke tijd verder kan helpen.
Mijn broker kan ik bellen als dat nodig mocht zijn. Met een Nederlandse helpdesk. Kost misschien een pipje meer maar is het wel waard. Succes ermee.

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
5 years 6 months ago #7687 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic welke platform?
Crosstrader heeft gelijk...een helpdesk die je snapt en bereikbaar is, mag best iets kosten.
Mijn tip is dan ook om ze eerst wat te testen...dus probeer ze te bereiken, stel moeilijke vragen en kijk of er kennis aan de andere kant zit.

Kost wat moeite...maar als je ze nodig hebt, moeten ze er wel zijn.

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

More
5 years 6 months ago #7701 by helwig
Replied by helwig on topic welke platform?
ik zou het eens bij WHselfinvest proberen
het enige nadeel wat ik er heb kunnen vinden is dat ze je
buiten de spread 3 euro instappen en 3 euro uitstappen laten betalen
dat lijkt niet veel maar kan toch lekker aantikken
Het wordt ook wel weer enigszins gecompenseerd door de juiste reuters prijzen die je krijgt. Dat is ook niet onbelangrijk
DF markets een engelse broker is volgens mij een van de goedkoopste maar mist wel een beetje de finesse van het platform en de tools ( als je daar gebruik van wilt maken) die WH selfinvest wel heeft
En de helpdesk van WHselfinvest is top

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.221 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl