Topic-icon Armada Markets

• Tokkes
  • Tokkes's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 4 months ago #7915 by Tokkes
Armada Markets was created by Tokkes
Na wat rondsurfen kwam ik bij Armada Markets terecht. www.armadamarkets.com/
Op het eerste zicht lijkt dit wel wat.
Heeft er iemand ervaring met deze broker? Voor- en nadelen?
Alvast bedankt!

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Tokkes
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 3 months ago #7923 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Armada Markets
+ Een demo-account openen ging vlot, zonder problemen.
+ Geen Stoplevels (0)
+ Staan EA's toe
+ Lage Swapkost EURUSD (-0,67 long, -0,83 short)
+ Lage spreads: vanaf 0,1 pip EURUSD (gemiddeld 0,3 pip, geen maximum! (ben benieuwd wat dat tijdens de nieuwsuren geeft)). Ze beweren ECN te zijn en daarop geen winst te maken.
+ Daarbij moet je dan nog wel de commissie optellen: 2 USD per 100 000 USD traded, per side (Dit is dan waaraan zij hun geld verdienen.)
+ D1: 5 candles per week (servertime is GMT+3)
+ Ze hebben een leuke tool "One Click Trader", waar je vooraf je TP en SL in pips t.o.v. de openingsprijs kan instellen, trailing, partial closes op vooraf bepaalde afstand, ...

- Geregistreerd broker in Estland, wacht nog op goedkeuring van MiFID
- Wanneer je je eigen geld terug wil laten storten naar je bankrekening, rekenen ze 5 euro kosten aan.
- Ze beweren Support binnen de 12 uur. (Ik kreeg antwoord na 3 uur en 11 minuten. Wel ruimschoots binnen wat ze beweren.)
- Niet Nederlandstalig. (Wel Engelstalig)

More
5 years 3 months ago #7926 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Armada Markets
Tokkes schrijft:

+ Een demo-account openen ging vlot, zonder problemen.
+ Geen Stoplevels (0)
+ Staan EA's toe
+ Lage Swapkost EURUSD (-0,67 long, -0,83 short)
+ Lage spreads: vanaf 0,1 pip EURUSD (gemiddeld 0,3 pip, geen maximum! (ben benieuwd wat dat tijdens de nieuwsuren geeft)). Ze beweren ECN te zijn en daarop geen winst te maken.
+ Daarbij moet je dan nog wel de commissie optellen: 2 USD per 100 000 USD traded, per side (Dit is dan waaraan zij hun geld verdienen.)
+ D1: 5 candles per week (servertime is GMT+3)
+ Ze hebben een leuke tool "One Click Trader", waar je vooraf je TP en SL in pips t.o.v. de openingsprijs kan instellen, trailing, partial closes op vooraf bepaalde afstand, ...

- Geregistreerd broker in Estland, wacht nog op goedkeuring van MiFID
- Wanneer je je eigen geld terug wil laten storten naar je bankrekening, rekenen ze 5 euro kosten aan.
- Ze beweren Support binnen de 12 uur. (Ik kreeg antwoord na 3 uur en 11 minuten. Wel ruimschoots binnen wat ze beweren.)
- Niet Nederlandstalig. (Wel Engelstalig)

Poland's financial sector regulator KNF on Thursday issued a public warning about Forex broker Armada Markets arguing that it's not licensed to provide Forex services in the country. In the document the regulator states that the broker does not have any license from it so it is not authorized to work with Polish citizens.

www.forexbrokerz.com/news/armada-markets-poland-warning-forex

• Tokkes
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 3 months ago #7932 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Armada Markets
Tja
Ik keek nog wat verder op andere fora en review-sites
+ uitbetalingen lijken geen probleem
+ de laatste 3 jaar geen echt negatieve berichten die me verontrusten

- zijn in Estland wel geregistreerd als bedrijf in de categorieën
Reg.nr Tegevusala
KHK010800 Wholesale trade
KJK043569 Retail trade
FRA000029 Money broking
VVT000289 Provision of currency exchange services
Dit houdt echter NIET in dat zij gereguleerd zijn en gecontroleerd worden als broker, enkel als firma.
- wel gescheiden rekeningen maar geen kapitaalgarantie, bij faillissement ben je alles kwijt.

Ik denk maar: als ik nu een klein bedrag stort, dan is dat ook het maximum wat ik kan verliezen. En dan regelmatig je winsten opnemen...

More
5 years 3 months ago #7935 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Armada Markets
Tokkes schrijft:

Tja,

Ik denk maar: als ik nu een klein bedrag stort, dan is dat ook het maximum wat ik kan verliezen. En dan regelmatig je winsten opnemen...

Je gaat voor de laagste spread. Verkijk je er niet op. Liever een puntje meer spread bij een gerenommeerde broker dan een ver vaan mijn bed show.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.159 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl